2011. augusztus 24., szerda

Kérdésekre a válaszok

Ugyan senki sem kérte tőlem, de jó mókának tűnt, amikor megláttam több bloggerinánál is a kérdéseket.
Íme az én válaszaim:

1. Van olyan beceneved, amin csak a családod hív?
Van, és nagyon utálom, pont ezért le sem írom. :)

2. Milyen fura szokásod/szokásaid van/vannak?
Nagyon sok van, mint mindenkinek. :) Helyesírás. Allergiás vagyok, ha valaki nem ír helyesen. Ezekben a kérdésekben is kijavítottam a hibákat.
Szeretem a saját dolgaimat használni: saját bögre, kanál, kés, villa, kiskanál.
Utálom, ha veszek egy újságot/könyvet, és más olvassa el előttem.
Némely filmnél nem szeretem, ha elmondják miről szól.


3. Van valamilyen furcsa fóbiád?
Utálom, ha néznek.

4. Van olyan dal, amit, ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz, de ciki lenne mások előtt is bevállalni?
Csak a hangomat. :)))

5. Van valami faksznid? Valami, amit nem tudsz elviselni, ha mások csinálják, pedig sima hétköznapi dolog.
Csámcsogás.
Ha tötymörögnek előttem az utcán, és én nem tudok haladni.

6. Van valami fura szokásod, ha ideges vagy?
Kaparom az ujjaimat. :/

7. Az ágy melyik oldalán alszol?
Jobb.

8. Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták?
A legemlékezetesebb egy pink színű kutya, és Heril volt a neve, mert az volt a címkéjén. :)))

9. Mit rendelsz általában kávézókban?
Nem kávézok, így max. cappuccinot, vagy narancslevet kérek.

10. Van olyan tipp vagy tanács, amit hangoztatsz, hogy fontos, de általában nem tartod be?
Persze. :))) Soook van. Pl: "Ne foglalkozz mások mit gondolnak/mondanak".
De a legtöbb pasival kapcsolatos: "Ne vesztegesd az időd olyan emberre, aki a sajátjából nem áldoz rád."

11. Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban?
Úgy fordulok, hogy a falra menjen a víz.

12. Van valami furcsa testi adottságod?
Nincs. Tök átlag vagyok. :) Vagy inkább=> :/
Jaaaaa, de vaaan! :)

13. Mi az az étel, amiről tudod, hogy nem egészséges, de szereted enni, mert megnyugtat vagy csak simán imádod?
Csoki, süti, chips. És kb. 3 hete rá vagyok kattanva a sült krumplira. Egész álló nap bírnék azt enni.

14. Van olyan szó, kifejezés vagy mondat, amit gyakran használsz?
"Oh, my God!" Vagy "Ah, so."

15. Miben alszol? Őszintén!
Boxeralsó+poló. De ebben a melegben csak bugyi.

+1 Hordtál olyan ruhát, amiről akkor meg voltál győződve, hogy menő, de visszagondolva vérciki volt?
Hogyne lett volna. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése