2011. október 7., péntek

Első tapasztalás

Ma vettem a bátorságot, hogy használjam az új ecseteket. Na nem mindet. :)))
Természetesen, amit nem használtam, azt ki sem vettem a csomagolásból.  :) Annyira jó illatuk van. Szeretem az új dolgok "szagát". Újság, könyv, cipő, táska, stb. :) Szerintem mindenkiben megvan ez a perverzió. :D
Az egyik a púderecset volt, amit kipróbáltam. Hát, én csak simogattam az arcom vele. :)))))))))) Szóval volt egy kis mini wellness reggel. :)))
Képet is csináltam a sminkről (természetesen), amit az új ecsetekkel csináltam, és amit most, amikor áttöltöttem a képeket a gépre, akkor azzal a lendülettel töröltem is. Ügyes vagy Anita. Ez a nap se volt az enyém, a tegnapi sem. Melyik lesz az enyém? :)

Tegnapelőtt lejött az X factor (US) bootcamp első része. Szóval lepasszolom a vv-t és nézem az amerikai népet.
 Simon Cowell. :)



Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése