2013. február 15., péntek

Berlin

Hello-hello!

Megint Berlinben vagyok. 1 honapon belül harmadszor. ;)
Miutan elöször voltam itt, elgondolkoztam, hogy lehet at kene ide költözni. A melohelyen (az uj helyen) abszolute nem erzem jol magam. A fönökasszony minden nap stresszel minket. En nem tudok, es öszinten szolva nem is akarok igy dolgozni. :( Mult heten 3 napot megint a regi helyen voltam. Es marha jol ereztem magam.
Antonio mondta, hogy ö nem akarta, hogy atkerüljek a masik helyre vegleg, de az ottani önök (a fönökasszonyom, Manuela) nem akarta Patriciat. Patricia egy tanulolanyka, es iszonyat buta. Kiszolgalni meg csak-csak kiszolgal, de pl. tejet feltölteni vagy az üres dobozt kidobni mar nem megy neki... Egyszer szolt neki Markus, hogy mi lenne, ha kidobna a kukaba az üres dobozt. Az meg visszaszolt neki, hogy dobja ö ki. Markus meg persze nem adja könnyen magat, mondta neki tovabb, hogy ha nala ürült ki a doboz es van ra ideje, akkor neki kell kidobnia. A kiscsaj meg elkezdett Markusszal kiabani a vendegek elött, es buzinak nevezte. Markus meg irt szepen egy levelet Peteremnek, a kiscsaj meg kapott egy figyelmeztetest. Mar csak kettö kell es repül. :))
Na szoval. Szerdan elmentem dokihoz, mert kicsit beteg vagyok. Kiirt vasarnapig. Bevittem a papirt Manuelanak, hogy beteg vagyok. Elkezdett faggatni, hogy mi bajom. Pedig mar mondtam neki hetek ota, meg latta is, hogy fujom az orrom minden nap. Aztan mondtam neki, mizu van. Tudomasul vette, hazamentem, este fekszek az agyban, csörög a telefonom. Manuela hivott 19:48kor, erdeklödött, hogy vagyok. Masnap, azaz tegnap beszltem egy kolleganövel, ö is kerdezte hogy vagyok. Aztan elmeseltem neki, hogy Manu hivott, es egyböl mondta, hogy ez ellenörzes volt.
En meg galad modon nem vagyok Münchenben. :)

Ha realisan nezem a dolgokat, akkor Markuson kivül semmi nincs, ami miatt Münchenben maradnek. Es mivel  Markusszal sem talalkozok napi szinten, igy lassan mar ez sincs. :( Itt Berlinben merföldekkel olcsobb az elet. En egy szobat berelek Münchenben 400 euroert a pinceben, itt egy masfel szobas lakas pici erkellyel kerül 379 euroba. Nem mindegy. A közlekedes is olcsobb, a kaja... egyszoval minden. De a fizetesek ugyanazok, mint Münchenben. 1 ev munkaviszony utan kapok munkanelkülit, addig van idöm merlegelni, hogy mi legyen.
Nehez döntes, szeretem Münchent. München szep tiszta, egy gazdag varos, a lakoi is penzesek. Nem latsz mas autot az utcan, mint BMW-t, Audi, Mercedes. Elvetve Volkswagen-t. Berlin meg tele van graffitivel, koszos, es alig latsz az elöbb emlitett auto markakbol. :)

Kepek az elsö kiruccanasbol:






























Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése