2013. március 23., szombat

Tegnapi buli (vigyazz hosszu)

Sziasztok!

Hol is kezdjem? :)
Carina kolleganömet kerdeztem korabban, hogy alkalomadtan lenne-e kedve elmenni bulizni. Ez meg azelött volt, hogy kiderült volna, hogy egy kis rohadt besugo. Aztan kedden kerdezte, hogy szerdan raerek-e. szerdan valszoltam neki, hogy nem. Aztan kerdezte megint, es pentekben maradtunk. En regeles voltam, mint mindig, ö meg a 10 oras. 6kor vegzett, en mar bent voltam a varosban, hogy ne akkor kelljen kapkodnom, amikor szol, hogy vegzett. Ezen a melohelyen nem ugy van, hogy nezed az orat es amikor lejart az idöd, akkor hazamesz. It arra kell varni, amig a köcsög fönökasszony azt nem mondja, hogy "du gehst nach Hause".

A regi melohelyemtöl nem meszze taliztunk, azt mondja, hogy menjünk oda be, hatha Toni meg Markus van bent es kapunk ingyen Hugot. Igy is volt. Mindketten ott voltak. Carina kerdezte Markust velünk jön-e, azt mondta igen, de csak 11-ig, mert masnap dolgozik. Volt egy kis vita hova menjünk, aztan vegül beültünk egy  etterem/barba. Mit adj isten, Markus ismerte a pincerünket. Regen ott dolgozott nalunk. Ugy vettem eszre rajta, hogy bejövök neki, de ez nem is volt kerdes, mert egy melyen dekoltalt felsö volt rajtam. :)
Amikor eljöttünk allitolag a srac le akarta kapni Carinat, aztan visszamentünk, hogy odaadjuk a szamat a sracnak. vicces volt, mert Carina volt hozza közelebb, de ram nezett a srac, hogy most akkor kie a szam? Uppsz.

Na, es most a lenyeg. Azert jöttünk el, mert Markus megsüketült az egyik fülere. De megbeszeltük, hogy elmegyünk az azsiai karaoke barba. Ök dohanyoztak, en nem, es ök a felszinen mentek at az uton, en meg a metroaluljaroban. Amikor feljöttem, latom, hogy csak Markus jön. Na mondom, mi a fene törtent. Aztan Markus mondja, hogy na vegre lelepett a spion, mar nagyon untatta. Es hogy semmi baja nincs a fülenek. Ezt a kis szineszt! Azt kerdi, nem vetted eszre, hogy kacsintok? Hat de, full sötetben, kicsit ittasan, szemüveg nelkül, en pont azt lattam, hogy kacsint. Azt mar mondta az este folyaman Markus, hogy ö is eszrevette, hogy Carina egy kis fereg, mert elmondott neki valamit, es egy kört teve visszajutott hozza. Mondom, mi a fenenek mond el Carinank olyan dolgot, amit mas nem tudhat. Hat szoltam neki, hogy mi a helyzet. Na mindegy. Az ember a sajat karabol tanul.
Kibeszeltük öket rendesen. Toniban sem lehet teljesen megbizni. :(
Amig ott voltunk Toni atölelt, meg puszit adott, mint regen. Mar csak az erdekel, hogy ez hogyan jut vissza hozzam. :)))
Kb. ejfelkor mentünk le a karaoke barba. 4 dalt enekeltünk. :)))




A lelkem a Barbie girl-t nyomja egy kiscsajjal. :)))
Utana rögtön mi jöttünk a Lemon tree-vel. Zarojelben megjegyzem, hogy az összes dalt ö valasztotta ki.
Volt meg Ma Cherie (mar megint), Rihanna -Where have you been, es You da one.

Hat fantasztikusak voltunk, gondolom mondani sem kell. :)

Fel 3kor eljöttünk, mar ragtam a fület, hogy menjünk, mert nem bir majd felkelni meloba. 11-re kellett mennie. Elmetünk elötte meg mekibe, amit kint csak meginek hivnak..... Ott jol össze is szolalkoztunk egy magyar parral. Vagyis ö vitazott a pasival, en meg a csaj, csak hallgattuk. Neha ha valamit forditani kellett megkerdeztek, de amugy ennyi. 4 utan valamivel elmentünk mekiböl. A hetvegi tömegközlekedessel csak annyi a bajom, hogy kurva kesön indul meg. Addig ejszakai van, de nem tul sürün, ugye. Vagy taxi. Egy iranyban lakunk Markusszal, igy egy metroval mentünk,  ö egy megalloval korabban szallt le, ö onnan nem messze lakik kb. 5 perc gyalog. Nekem a metrotol me'g busszal kell mennem. Ami persze nem jött. Gyalogolhattam haza a jeghidegben. Reggeli torna. 25 perc seta.
Hazaertem fel 6ra, es meg benyomtam a gepet, mert akkor nem voltam mar almos. Mondom, akkor valamit nezni kell es egyböl belaszok. 6kor feküdtem le. 11kor meg mar fent voltam. :(
Na akkor matekozzunk. Penteken 4:30kor keltem meloba, 6,5 orat meloztam, aztan buliztunk es szombaton 6kor feküdtem le. Mondjuk meg is lepödtem magamon, hogy ilyen fitt voltam 25,5 ora ebrenlet mellett. Nem vagyok mar mai csirke.

Mas:

Vasaroltam mostanaban par dolgot.
A napszemüvegert megveszek, a kabatot imadom, a szandalba meg szerelmes vagyok. :)


Fekete, nem kek. Vaku...

Jujj, most jut eszembe, hogy vettem meg egy multiuse blendert. De meg nem probaltam ki. Nem tudom, hogy otthon is van-e. En nagyon meg vagyok elegedve a dm sajat termekeivel. Ez a blender is egy p2 termek. Gyakorlatilag egy nyeles mini beauty blendert kell elkepzelni, ha otthon nem lenne ilyen. Bar szerintem kell, hogy legyen.
Itt mar annyira keszülnek a nyarra. Legalabbis essence es p2 mindenkepp.
Vicces volt, mert a sminkes polcon meg mindig a snow jam van kint, de egy masik polcon kint volt emellett a new in town, az Oz, get into the mood, most meg a sun kissed.




Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése