2012. május 17., csütörtök

Itt vagyok

Sziasztok!

Nem tüntem el. Megvagyok, bar elegge el vagyok keseredve. Hetfön anyuka mondta, hogy jövö het vegeig maradhatok. Keresek masik csaladot, de eddig 2-t talaltam itt Münchenben. Bar amilyen sürgös a helyzet, most mar mas varos is szoba jöhet. Anyuka olyanokat mondott, mintha szakitana velem. Azt mondta nem passzolunk. Ha-ha.
En nem erre a melora szerzödtem. Nem cselednek jöttem, hanem au pairnek. A szerödesben is az van, hogy besegites a hazimunkaba. Ezzel szemben nekem kellett mindnet csinalni. bevallom egy idö utan nem takaritottam mindenhol 100%osan. A gyerekkel kb. csak akkor talalkoztam, amikor kajaltunk. Bar az elmult honapban sokat voltunk együtt, mentünk jatszoterre meg piknikezni, most hogy jött a jo idö. Egyik alkalommal el is mondta, hogy en vagyok a legjobb au pair, mert velem lehet veszekedni. :))) Mert en szigoru vagyok, nem ugy mint az apja, anyja. Miutan anya beszelt velem, a gyerek odajött hozzam, megölelt es mondta, hogy szerinte jo au pair vagyok. Este a kajanal meg mondta, hogy hazasodjak itt Münchenben össze egy pasival, es akkor tudunk talalkozni. :) Nagyon edes volt.
Mult heten nagyon megsajnaltam szegenyt, de nem hagyta, hogy vigasztaljam. Anya szokas szerint skype-on beszelt a pasijaval, es elhajtotta a gyereket, az meg raorditott, hogy mindig a hülye skype-pal van elfoglalva, es nagyon sirt. De anyat nem hatotta meg. Tovabb beszelt a pasival. Anya itt a stresszforras, ön maga szamara is. Na mindegy.

2 hete hetvegen Becsben voltam melo miatt, mert ereztem, hogy itt nem lesz ennek jo vege. De persze nem lett belöle megint semmi. En nem hiszek többet ennek az embernek.
Na de Becsben lattam azt a Loreal bb kremet, amiröl irtam facebookon. 30 ml, 15 euro. De merföldekkel jobb a garniertöl. Ezt onnan tudom, hogy az le volt arazva es vettem. Kar volt. Iszonyat zsiros. Bar az itteni vizhez pont jo, mert itt nagyon szaritja a böröm. De en Becsben probaltam ki, ott rendes viz van.... Nem szaritja a böröm, vagyis de, csak nem ennyire. :)))


Tesomnak üzenem, ha ezt olvassa, hogy lakat a szajara!





Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése