2012. május 30., szerda

Hihetetlen

A mondas az tartja, hogy ha bezarul egy ajto, egy masik kinyilik. Egy ajto bezarult mögöttem tegnap.
Beszeltem ismerösökkel, hogy ha tudnak valami melot, akkor legyenek kedvesek szoljanak.

Ma voltam bent a (magyar) nödokinal, mert meg mindig nem kaptam meg a szamlat. Amikor vizsgalaton voltam, akkor is marha rendes volt, most is beszelgettünk. Mondtam neki mi a szitu, hogy nincs melom, es jo lenne minel elöbb megkapnom a szamlat, mert mar nem azon a cimen vagyok. Es mondta, hogy majd felhiv, ha hall valamit. En meg mondtam, hogy oke. Es most csörgött a telom, en sokkot kaptam. A nödoki volt az, hogy lement a kavezoba megkerdezni, hogy van-e valami melo, es lehet menni konyhara az etterembe mosogatni. En köpni-nyelni nem tudok
Aztan ez a netes tarskereses is jo dolognak tünik. Megismerkedtem egy sraccal asszem 3 napja, es ma megadtam a szamomat, mert mondta, hogy megadja a kolleganöjenek. Elöbb felhivott ö, szerintem tesztelni akart, hogy jo szamot adtam-e meg. :))) Aztan megadta a kolleganöjenek. Es fel is hivott. Holnap megyek nem tudom pontosan, hogy probanapra vagy allasinterjura. :) Szolval holnap mindenki szoritson nekem!!!!! :) 11:30töl eröteljesen gondoljatok ram, lecci! :)




Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

1 megjegyzés:

  1. Hello, na látod mondtam én, hogy jóra fordulnak a dolgok! Mindenképpen szurkolok, aztán majd tessék mesélni az eredményről! Ügyes legyél! Puszi :)

    VálaszTörlés