2012. június 26., kedd

Hirek

Kedves nezöink, hireink következnek:

Nos.

Jelentem elkezdtem dolgozni egy kavezoban. Fagyit arulok. Eletemben elöször dolgozok vendeglatasban. Mit mondjak, nem 28 eves fejjel kell elkezdeni minden tapasztalat es gyakorlat nelkül. Elegge strapas. Valszeg csak nekem, mert gyöszös vagyok. :)))) Most lakast kell neznem magamnak, mert most meg az nincs. Mindig van valami. Ahogy egy ismerösöm mondana, nem panaszkodok, örülök, hogy van ket fülem es nem szatyor vagyok. (Eva, "szatyrot?") :)))))))))
A kollegak jofejek, plane a pasikkal jövök ki. Hogy, hogy nem. :)))) Az üzletvezetö Chantal-nak hiv. :))) Megkerdezetm, hogy miert, mert en nem tudtam. Aztan kiderült, hogy a szep nöket hivjak Chantal-nak. :))) Birom a kis törpe olaszt. :)
Amugy, megjöhetne a fizum igazan....

No, ennyi voltam mara.


 
Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése