2012. december 17., hétfő

Kepes blog

Kepek az elmult 1-2 hetböl.

Sajat magam karacsonyi ajandeka :)

Melohelyem elötti vasaron a fa

Almaaaaaaaaaaaaaa :)

A kepen latszik a Tiffany dobozka tartalma :)
Csak az a lenyeg :)

Uj parfüm kedvencem

Dita von Teese

Anitonio megvaltoztatta szombat este a beosztast, igy nem csak 1 nap szabadom van a heten 8 nap utan, hanem 3. Tehat ma is es holnap is meg a tegnapi napon kivül. Kedden viszont lecseszett a draga, mert elöbb elengedett, de Markus pont akkor volt szüneten es ott maradtam vele dumalni, mert ki volt kicsit borulva. Ugyanis a hülye kiscsaj Patricia a vendegek elött kezdett el vele kiabalni, es buzinak nevezte öt. Es erröl dumaltunk Markusszal a kajalos szobaban, es pont akkor jött Antonio, es mondta, hogy ilyet nem lehet, ha szabad vagyok, ha veget ert a munkaidöm, akkor el kell innen menni, mert ö mar nem tud megvedeni. Mert ha itt maradok, akkor elkezdenek beszelni az emberek, hogy en meg a Markus együtt vagyunk, bla, bla, bla. Es ha legközelebb meglat ott, akkor kapok egy abmahnungot. Es 3 abmahnung utan azonnali elbocsatas van. Szoval nem eri meg vele szorakozni.

Szombaton bent felejtettem a szemüvegemet, tegnap kihuztam nelküle a napot, de estere mar nagyon szarul lattam, mondom ez igy nem jo. Aztan ma reggel felhivtam Antoniot, hogy ott maradt a szemüvegem, bemehetek-e erte. Ö meg a magyar kolleganöm voltak ketten, direkt ugy mentem, hogy Markusszal veletlenül se fussak össze.
A magyar kolleganöm meg mosolygva csovalta a fejet, hogy ez mekkora baromsag, hogy ezert valaki  abmahnungot kapjon, hogy ott volt szabad idejeben. Meg az mekkora baromsag, hogy fel kell hivni Antoniot, hogy bemehessek a szemüvegemert. Hat ez van. Nekem ezt mondta, nem fogok most vdle kötözködni.
Szombaton raadasul nekem is sikeült Patriciaval összetüzesbe kerülnöm. Kiszolgaltam egy nöt, egy esspressot es egy esspresso macciatot kert. Megcsinaltam, letettem a talcara, le akarom kaszirozni, es latom, hogy Patricia megfogja a talcakat es kiviszi. En meg kerdezem töle, hogy ugyan mi a szart csinal. Ö meg csak annyit mondott, hogy "jol van igy". Mondom kurvara nincs jol, mert a kavet a nö rendelte meg. Odafordulok a nöhöz es megkerdeztem hogy együtt vannak-e az emberrel, akinek kivitte a kiscsaj a kavet. Az meg mondja, hogy nem. Visszafordulok Patriciahoz, hogy akkor mi a fene volt ez. Aztan kiderült, hogy a nö megis együtt van azzal a pasival. Kurvara ki voltam akadva. Egy idiota vendeg miatt neznek engem hülyenek. Bosszanto. Na mindegy. A Markusszal valo vita miatt valszeg kirugjak Patriciat. De ez meg a jövö zeneje.
Ja, es lesz egy uj-regi kollega (en nem ismerem). Öszinten szolva nem tudom miert. Patricia be van irva meg a hetre, szoval a fene tudja ki helyett vagy miert jön.

Ennyi törtent a heten.



Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése