2012. november 27., kedd

Weihnachtsparty

Nov. 19-en volt a karacsonyi bulink. Volt egy programtervezet, hala istennek nem ugy lett. Mer aszerint nekünk kellett volna fözni sajat magunknak. Ha-ha jo poen. Igy nem maradtam ehen. :) Irtam egy ismerösnek aznap, hogy mi lesz a program, visszakerdez a draga, hogy: "ettel rendesen, nehogy ehezz." :)
Öszinten szolva, kicsit uncsi volt. Ha nincs ott Markus, akkor en tuti halalra unom magam.
Eleg gyorsan ittam, eleg sokat. De szerencsere kesz lett a kaja, es az jot tett. A jövendöbeli fönököm annyira be volt nyomva, hogy menni alig tudott, ö tavozott elsökent a helyszinröl. Jelenlegi fönököm tette be egy taxiba. Annyira reszeg volt, hogy mas kabatjat vette fel. :)))))))))

Jöjjenek a kepek. :)
Tudom, kupi van. De ez megszokott :)

Ha nem huzom fel a vallam meg jo is lenne a kep. Nem  nagyon latszik, de  ez pillangos felsö :)

A hatulja

A bulisminkem.

Mein Peter :D

Antonio, jelenlegi fönököm Manuelaval, jövendöbeli fönökömmel.

Markus szivem utalja ha fotozzak, igy sunyiban fotoztam le. Nem is sikerült a kep. Nyuszi szeme lett.

Buli utan, kicsit faradtan. Az alkohol mar majdnem teljesen kiment belölem. :)


Mas kepek, de nem akartam nekik külön bejegyzest.


Igy mentem tetskoshoz. Kib****tt jol allt a hajam. Magam sem tudom hogyan csinaltam. :)
Ja es tök szep is vagyok. :)

A remekmü. Nemtom milyen szupi kremet adtak, de este mar kezdett varrosodni!
Mosnara mar van olyan resz ahonnan lejött a seb is.


Legyetek jok, en megyek shoppingolni. Megjött a fizu. :) Imadom, hogy elöre fizetnek. :)





Jo szelet es esemenymentes szolgaltot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése