2013. szeptember 1., vasárnap

Elsö Urban Decay palettam

Ez a bejegyzes csak szamomra erdekes. Szolok elöre. :)
Imadom az ebay-t. Ugy gondoltam megerdemlek egy Urban Decay palettat, es szereztem is egyet. Nem tul regota erdekel a sminkeles. Az elsö paletta, amit tölük lattam, az a 15th anniversary volt. Es most itt van velem, 2 ev utan :))))) Tegnapelött hozta a postas, es bevallom öszinten, miutan kibontottam, nem mertem belenyulni. Olyan kis szep. :)


Eddig 3 sminket csinaltam vele, az elsö borzalmas lett. Azt meg sem mutatom. :)
De a többit igen.

Kellekek:
Arc: essence pure skin anti spot moisturizing make up 02 sand alapozo
catrice finish skin compact powder 060 sun beige
glossybox blusher glossy rosewood
Szem: urban decay m.i.a., deeper, midnight 15
catrice gel eyeliner 010 black jack with jack black (be kell valljam azert imadom a catrice-t annyira, mert olyan vicces neveket ad a termekeinek, hehe)
catrice evolution to revolution ultra black volume mascara
catrice eyebrow set
Ajak: catrice color infusion long lasting lipstain 040 don't call me princess

Tegnapi smink

Tegnapi egeszben
Kellekek:
Arc: skin79 super+ bb cream
max factor facefinity compact make-up 03 natural
glossybox blusher glossy rosewood
Szem: urban decay deep end, evidence omen, vanilla
catrice gel eyeliner 010 black jack with jack black
catrice evolution to revolution ultra black volume mascara
catrice eyebrow set
Ajak: catrice color infusion long lasting lipstain 040 don't call me princess

Mai smink
Mai nagyban. Bocs a borzos hajert :)

Amikor elöször sminkeltem, ra kellett jönnöm, hogy ez nem az, amit eddig hasznaltam. Nem kell huszmillioszor vegighuzni az ecsetet/aplikatort, mert iszonyat pigmentalt. Csak annyit mondanek, egyszer Urban Decay, mindig Urban Decay.

Miert nem tetszik magamon a kek szemhejpuder?
Ezen a nön marhara tetszik, es odavagyok ezert a szinert, de rajtam nem mutat. Ezzel a szinnel egyszer sminkeltem, de olyan benan neztem ki.... :-/
Amugy lehet azert nem tetszik a kek, mert elnyomja a szemem szepseget. :P
Tudja valaki, nalam okosabb, hogy mi az oka?

Maybelline Tattoo Color 24H Tenacious Teal

Ez az elsö paletta, de mar uton van a masodik. ;)




Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

1 megjegyzés:

  1. na végre itt vagy csajszi. már azt hittem elvesztél. sok sok hónapig nem láttalak :(

    HIÁNYOZTÁL,ÜDV ÚJRA ITT!!


    WWW.BEAUTYANDFASHION-MAKEUP.BLOGSPOT.COM

    VálaszTörlés