2013. október 3., csütörtök

Unatkozok

Szervusztok.
Holnap lesz 4 hete, hogy történt a baleset. Már nagyon kivagyok. És unatkozok, de rendesen. Tegnap este láttad egy mini csavart az ágyamban, na mondom ez a laptopból származik, de nem jöttem rá honnan eshetett ki. Ma rájöttem. Eltörtem valahogy a jobb oldali fedélizét........ Ööööööö, hogy hívják ezt? Lényegtelen, szóval kicsit meg van zuhanva, de még műxik. Szépen idetettem az asztalra. Szóval most már soha nem csukom be, és meg se mozdítom. Ennyit az ágyból filmezésről. Nem is értem hogy történt. Nem ültem rá, nem feküdtem rá, nem dobtam le, csak sokat hajtogattam, mert ahogy fészkelődtem, mindig más szögből néztem, és állítani kellett rajta, hogy lássak is valamit. De hát muszáj volt ágyból gépezni, a lábamat fel kell polcolni.

DE holnap jön a tabletem. Tök mérges voltam, megrendeltem hétfőn, és csak holnap hozzák. Ok, 1-3 nap a szállítás, de a varrógépemet szerda délután rendeltem, csütörtök délután mehettem érte az üzletbe.
Nagy unalmamban megint pingáltam magam.
Ez lett belőle.
Pillangó-Anita
Van még hova fejlődni. :D


Már meg merem mutatni a lábam, mert nem olyan szörnyű. Amikor 3 nap után először levette a doki a kötést róla, akkor én sokkot kaptam. Ezután 3 nappal meg én vettem le róla a kötést, akkor el is bőgtem magam.

Most így néz ki. 1 hónap után.

Törött lábacskám

Ahol piros ott fáj. Ami azért érdekes, mert ott elvileg semmi baja, mármint fent a lábujjam tövében. Ami a tetkó mellett van kis halvány rózsaszín, ott tényleg van törés. De az ujjam tövében elvileg nincs. De ott marhára fáj. Szerdán megyek dokihoz, majd mondom neki vizslassa meg ott is ultrahanggal. Kíváncsi leszek.
Járnom kell ergotherapie-r. Én nem tudtam ez mit jelent. Azt, hogy a néni/bácsi, fogja a kis kezed/lábad és az alvadt vért "masszírozza" felfelé. Először nem fájt cseppet sem, mert annyira be volt dagadva, de mostanra már szerencsére nem olyan dagadt, és most már fáj. Persze nem szabad olyan erősen nyomni, hogy fájjon, de sokszor szinte csak simogatom. De már érzem a lábfejemben lévő kis csontokat és már látszik a bokacsontom mindkét oldalról. Hihetetlen milyen apró és evidens dolgok tesznek most boldoggá.




Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

1 megjegyzés:

  1. na csajszi? hogy áll a lábad?:) remélem már bírsz szaladni :))
    puszi

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés