2014. január 13., hétfő

Az utolsó glossym

Hi Leute,

2012 októberében rendeltem először glossyt, és tavaly, azaz 2013 júniusáig kaptam. Aztán azért nem, mert :

  • el akartam költözni és nem akartam szarakodni a címmel
  • voltak benne jó dolgok, de kb minden dobozban 1
  • oké ingyenes a szállítás, és így került 1 doboz 15 euróba, de basszus! 15 euro!

Beharangozták már korábban, hogy a januári glossyban lesz egy benefit cucc. Hú, mondom, de király, már régóta ki akartam próbálni valamit tőlük. Akármit.
Ma megjött a várva várt glossy. Benyomások:
Más lett a doboz formája és színe. Ja és még fényes is lett. A régi jobb volt. Új a szalag, amivel átkötik, ez jobban tetszik. Kis kártyácska helyett egy nagy papíron van a terméklista.


Nézzünk is bele.

  1. A minden dobozban egy benefit cucc, az én boxomban egy 3(!!!!!) ml-es "The pore fessional" névre hallgató primer. Állítólag összehúzza a pórusokat. És milyen szuper, ezt a 3 ml-t egy alkalommal magamra kenem. Az original méret 22 ml és 32 euroba kerül. Made in USA.
  2. Evologie-től eSystem duo pack intensive blemish serum & stay clear cream. 2 db mini tubus. 5-5 ml. A paíron az áll, hogy ez az 5-5 ml az original méret, de valahogy nem tudom elhinni. :) 25,90-be kerül. London, UK, made in USA.
  3. Sumita Beauty-től egy waxceruza. Brow set van ráírva. 18 euroba kerül. Nem használok ilyesmit. Made in France.
  4. Bellapierre Cosmetics-től egy szempillaspirál. Dúsítást ígér. 24 euro.USA, UK, de made in Taiwan.
  5. 100% spa by Karmameju (ez mind a márka neve, számomra ismeretlen) egy természetes szivacs. Na és ez az egyedüli érdekes a dobozban. 10,30-ba kerül. Erre kíváncsi leszek. Olyan mint egy pillekönnyű habkő. 3-5 percre meleg vízbe kell rakni első használat előtt. Made in China
  6. És van ráadás! 3 gramm hidratáló krém. Száraz bőrre vagy ajakra lehet használni. Made in Japan.

Na, és azért írtam oda mindhez, hogy made in blablabla, mert a glossyboxnak az lenne a célja, hogy az adott ország saját termékeit népszerűsítse. Csakhogy ebben a dobozban egy darab német termék sem volt! Érdekes.

Az okok, hogy miért nem:

  • Az első három boxomban még 6 dolog volt (na jó most is, ausnahmsweise). Eredetileg 5 dolog van benne, de volt 1 meglepi, ami a kártyán sem volt sosem rajta. A második megrendelésnél már csak szigorúan 5 dolog volt benne.
  • 15 euró marha sok teszterekre, pláne a legutóbbi dobozra!
  • Rengeteg számomra ismeretlen márkát kaptam, de hát ez lenne a lényeg, megismertetni hazai termékeket. Nyilván voltak gagyik is.
  • Csomó mini tusfürdő. Olyan a fürdőszobapolcom, mintha millió szállodában fordultam volna meg. :)
  • Csomó testápoló. Az elkövetkezendő 2 évre elég.
  • Arckrém
  • Kaptak kétszer ugyanazt.


Amiért viszont jó volt, hogy megismertem számomra ismeretlen márkákat, mint pl: zoeva, lavera, lolita lempicka. Meg egy folyékony fekete szappan, aminek nagyon örültem.

De döntöttem, ennyi volt a glossynak. Úgy felmérgeltem magam, hogy lefotózni sincs kedvem.
Az egyedüli box, amire már hónapok óta hajtok, az a dm lieblingje. Az csak 5(!!!!!!!!!!!!!) euróba kerül és minden eredeti méretű. De ezt csak a szerencsések kaphatják meg. De komolyan, mert sorsolás útján osztják ki. Szállítási költség nincs, mert a regisztrációkor megadott üzletben vehető át. Néztem sok videót, hogy mások miket kaptak, és elég durva dolgokat tudnak belerakni. De persze ez is egyedi. Csakhogy a dm lieblinge az mindenkinek ugyanaz. Abban nincs variálás.

A héten még várok egy csomagot. Ausztráliából jön, így elég sokáig tart neki. Január 5-én rendeltem. Szorítsatok! :)



Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése