2014. március 30., vasárnap

Edzes?

Öregszem. Ja dehogy is. Mar öreg vagyok.
Miert mondom ezt. Mert rohadt szar a kondim. Nincs mit ezen szepiteni. Plane megint ez a mankozas....
Decemberben kezdtem meloba a 3 honapos kenyszerpihenö utan. Januarban indult meg egy kis fogyas. Csak 3 kilo ment le. Most megint kenyszerpihenön vagyok es visszajöttek a dögök.

Januarban olyan szepen meg tudtam azt csinalni, hogy csak a meloban ettem es itthon mar csak max egy almat, narancsot. Mert januarban megint a regi helyemen voltam, ahol mindig reggeles vagyok. Szoval, felkeltem 4:30kor, beertem a meloba 6:15kor, 7 körül ittam egy tejes kavet (pedig nem kavezok), meg tettem-vettem, 7:30kor nyitottunk utana altunk neki kajalni. Ott a reggeli müszak nagyon nyugis. Es akkor finoman fogalmaztam. Fönökasszony 10 körül jön mindig,  ö is tesz-vesz, csinalja a megrendeleseket, felmegy atöltözni, majd amikor lejön elküld mindig szünetre. Ez 11 magassagaban szokott lenni. En akkor szoktam ebedelni. Tehat en olyan 11:30 körül szoktam enni utoljara. Marminthogy rendes kajat. Es ez tök jo dieta volt. Ami fura, hogy nem is voltam ehes delutan. Magam sem ertem.
Aztan ugye visszakerültem a hajtos helyre. Ott csak 4szer voltam reggeles. Ami meg azert volt jo, mert ott egyszerüen nincs ideje az embernek enni. Mert az emberek csak jönnek, csak jönnek es csak a szünetben van lehetöseg enni. Ami olyan 12:30/13:00 körül szokott lenni. Ez a variacio azert volt eredmenyes, mert mire a szünetre került a sor, mar rohadtul nem voltam ehes. Par falatot tudtam mindig legyürni.
De most egyik variacio sincs. Most az van, hogy itthon vagyok a börtönömben. Es mar nagyon elegem van.
Egyik beauty bloggerinanknal lattam egy posztot, amiben egy hasizmos video volt. Meg is csinaltam, hogy megnyugtassam a kis lelkemet. De oszinten szolva a hasizmos videok nem szoktak megkottyanni, mert szerencsere hasizmom az van, csak jo nagy parna boritja. Mit parna, dunnyha! Örülök neki, hogy anno nagyon rövid ideig (2 ev), es meg alt suliban kezilabdaztam, mert ezek meg onnan vannak. Ja a masik a karom. Jo van nagymamas integetö "izmom", ami rohadt csunyan nez ki, de a bicepszem az a mai napig megvan. Es mindenki elhal, ha befeszitem. Ilyenkor nagyon büszke vagyok magamra. Mit akarok ezzel mondani. Azt, hogy a hasizmos lanyka videoi között kutattam es most megcsinaltam megint a haizmosat, egy fenekformalot es egy mellkasformalot. A mellkasformalo volt kicsit nehez, es be is szedültem közben. Na szoval öregszem.
De nem adom fel. Minden nap fogom ezeket csinalni, ezt a harmat egyelöre. Aztan ha jobban megy, akkor hozzaveszem a combgyakorlatokat. Bar ja, azt most is csinaltam volna, ha nem szedülök be.
Lattam egy amerikai tube-erinanal, hogy vezessünk naplot. ÖSZINTEN irjuk le, hogy egy nap mit ettünk, mennyit, mennyit edzettünk, meg a napi merlegelest. Kineveztem egy füzetet erre a celra.
Ja, es azt mondta meg, hogy delutan 2 utan ne együnk gyümölcsöt. Ami vegülis erthetö, edes, tele van cukorral.
Ja, van egy idiota lakotarsnöm. Ki nem allhatom. Na, ö dietazik vagy fogyokurazik, fene tudja ö hogyan hivja. Meg rubint rekazik. Na es anno ö adott nekem tanacsot, hogy mit hogyan kene. Megmondom öszinten nem nagyon figyeltem oda, nem tudnek idezni. De ami nekem  rohadt vicces, hogy pl. tegnap este 6kor bementem a konyhaba es lattam valamit ügyköd. Epp banant es kivit kockazott fel. Meg volt egy mini serpenyöben valami palacsintaszerü akarmi, amin latszodtak olaj tocsak. Megkerdeztem az mi a fene. Dietas palacsinta. Nem ertek hozza, es nem is astam bele magam a temaba semmennyire, de szerintem egy palacsinta nem lehet anniyra dietas, hogy este 6 utan nyugodt szivvel megegyük. Mi nincs benne? Cukor? Az lehet. De liszt??? Az csak van benne. Meg szokott menni futni, futas utan jön a reka...... Olyankor mindig attol felünk, hogy leszakad az emelet, mert annyira dübörög. Sok csirkemellet eszik meg zöldseget, ja meg mindenböl bio-t vesz..... Amit ezzel mondani akarok, hogy hiaba ez a sok mozgas meg egeszseges taplalkozas, valamit rohadt rosszul csinal, mert nemhogy fogy, de hizik.
Emlekszem tavaly novemberben leszolt, hogy mennyit hiztam. Paraszt. 3 honapot voltam itthon, amit ö is tudott.
Ha eleg bator leszek, teszek fel kepet a mostani "allapotomrol".

Hajra csajok! Nyomas edzeni. Elerjük a celjainkat! Kitartas!



Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése