2014. április 1., kedd

How I Met Your Mother

Reggel mikor felkeltem, az elsö dolgom volt, hogy benyomjam a gepet es megnezzem  az utolso reszt (vagyis reszeket, merthogy dupla resz volt).

Sokkal meghatobbra keszültem a beharangozasok utan (hülye Cosmo....), bekeszitettem a doboz zsepit is, de nem kellett. Nem meghato volt, hanem fura. Meg szomoru Barney miatt (hittem en azt elöször). Negyvenakarhany evesen is szoknyapecer. Nekem az mar a szanalmas kategoria. De aztan bumm, az egyik kalandja terhes lett. Bar azt konkretan nem tudjuk, hogy megallapodott-e. A gyerek mellett biztosan.
Meg kicsit fura volt, hogy olyan nagyokat ugraltunk az idöben, csak kapkodtam a fejem, hogy hu, basszus az elöbb hany ev is telt el, milyen evet irunk most. De mar nem tudtam követni. Mert hat annak a ket gyereknek, akihez Ted minden resz elejen beszelt, ugye fel kellett nönie... Lenyeg a lenyeg, ugy lett vege a sorozatnak, ahogy kezdödött.

Az viszont tetszett, hogy a vegen a sorozat elejen keszült kepeket jatszottak be a szereplökröl. Erdekes volt latni, hogy mennyit valtoztak. De mi is ugyanennyit valtoztunk.
Ime a bizonyitek.

A sracok 2005ben

2014ben

En 2005ben

2014ben, mult heten :)


Azert rolam nem mondanatok meg, hogy mindket kepen en vagyok, ugye? :) Javamra valtak az evek. :D Vagy legalabbis szeretnem ezt hinni. :)
Ja, meg annyit, hogy 2005ben meg vekony voltam, mar nem olyan vekony, mint pl. 18 evesen, de ott meg vekony voltam. De az arcom mindig is ilyen kis puffancs volt.

Nektek hogy tetszett a befejezö resz?





Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése