2014. május 21., szerda

Lip Product Addict TAG

Lollynál láttam ezt a TAG-et, és mint rúzsmániás, kötelességemnek érzem kitölteni. :)
De ki is egészítettem. ;)


1. Melyik a kedvenc ajakbalzsamod?

Ők lennének ezek. Carmex, ugye nem kell magyaráznom miért. Essence ajakradírja meg egyszerűen finom. :)



2. Melyik a legszebb vörös ajakkencéd?

Imádom. Őt még otthon vettem (tehát elég régi), ráadásul ez a második példány belőle, mert az elsőt elhagytam, vagy nemtom mi lett vele. Lényeg, hogy nem találtam sehol. Pedig rúzst ritkán hagyok el............ Imádom az illatát, a színét, hogy tartós. Vááááá, oda vagyok érte.

Rimmel Lasting Finish by Kate, 11


3. Melyik a legjobb drága és a legjobb olcsó terméked?

Ezt H&M-ben leárazáson vettem mindössze 1 euróért. Rúzs és szájfény. Nagyon szeretem.

H&M Kiss me

Az első MAC rúzsom a legdrágább rúzsom. 20 euróba került.
Alluring Aquatic Mystical


4. Melyik MAC rúzs a kedvenced/melyik MAC rúzs tetszik a leginkább?


Viva Glam VI

Sheen Supreme Lipstick Blossom Culture

5. A legnagyobb csalódásod?

Ezt nagyon benéztem. Gondoltam beújítok egy vadító padlizsán színű rúzst... de nem. Az égiek közbeszóltak. A kupak tetején volt a színminta nem a rúzs alján, ahogy lenni szokott. Először azt hittem, hogy valami idióta rossz kupakot rakott rá vissza. De visszamentem és nem volt olyan színmintájú rúzs, mint amit nekem haza sikerült hozni. A többit viszont nem néztem meg, hogy az összes hibás-e vagy csak az enyém.

P2 I want you?



6. Kontúrceruza - igen vagy nem?
Nem.

7. Melyik a kedvenc szájfényed?

Imádom, hogy matt. :)
Essence XXXL longlasting lipgloss Matt effect, 05 Velvet Rose





8. Valami extra!

Violent lip tattoo :)





+ 1. Valami, amire nagyon vágysz!

Dior Darling

NYX Midnight Dinner


Anita kiegészítés:

10. A legek legje?

Tavaly egész nyáron ezt hordtam melóban. Egyszerűen nem tudok betelni vele. 3at vettem belőle. És már mentem volna, hogy feltöltöm még a készleteimet, és akkor ért egy mini szívroham. Már nem gyártják.

P2 Las Vegas Strip
Igen, az összes rúzsomnak ilyen alakja van, ez nálam normális.

11. Ajándék.

Sikerült egy Covergirl Seduce rúzsra szert tennem. Egy kolleganőm ismerősei hozták, mert színhibásak voltak és Covergirléknél nem lehet a színhibás rúzsokat eladni (Ugye P2?). Egyet kaptam én, egy másikat meg egy nagyon utált kolleganő. Amikor megláttam, hogy Covergirl, el sem akartam hinni.

Covergirl Seduce



Töltsétek ki ti is!



Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

2 megjegyzés:

  1. a lip tattoo-t tudod használni?:) én még nem próbáltam:D

    VálaszTörlés
  2. Elég körülményes, de sikerült feltenni. :)
    Kandee csinalt a feltetelrol anno videot. Én is tőle lestem. ;)

    VálaszTörlés