2014. május 7., szerda

Első M·A·C-em

Pénteken szereztem be az első M·A·C termékeket öncélú használatra. :) Egy rúzst (Mystical) és egy szemhéjpúdert (Fathoms deep) az új Alluring Aquatic kollekcióból. Amit már nagyon vártam. Amikor megláttam az első képeket a kollekcióról, akkor eldöntöttem, hogy most lesz itt a nagy nap, beszerzek közülük valamit. Érdekes volt a rendszer a Douglasban, ahova bementem értük. Egy kis asztalkára voltak kitéve a teszterek és ott állt egy eladó, aki felügyelte a népet. Én nyilván Anita-módon mentem oda, vagyis nem kellettek a teszterek, tudtam, hogy mit akarok. :) Jó, persze, kézbe vettem őket, de a dolog már itthon eldőlt, hogy mi jön velem haza.

És ez az egy eladólány volt az, aki a kulccsal elzárt fiókból kikereste, hogy mit szeretne a vevő és adta utána a kezébe, egy kis matricát is ragasztott rá, amire ráírt egy számot, 55. Lehet én voltam az 55-dik vevő. Nem tudom mit jelent. Eljátszottam egy röpke pillanatig, hogy a kassza helyett az utca felé veszem az irányt. :D Pont ott van az ajtóban a Smashbox és a M·A·C az egyik oldalon, a másikon meg a NYX. De nem, túl jól nevelt vagyok. Viszont nincsenek kint az áraik a termékeknek. Ez egy hiányosság. Na meg amíg a lány hozza a fiókból a csecsebecséket, addig simán zsebre lehet tenni a tesztereket. Ha már ennyire félnek a lopástól, erre jobban kéne ügyelniük.
A kasszánál az eladó megkérdezte, hogy van-e Douglas kártyám, ha nincs, szeretnék-e. Nincs. 6 euróba kerül egy évre, de szülinapi kuponként adnak 5 eurót, vagyis 1 euró évente, ha így vesszük. Plusz, minden vásárlás alkalmával luxus próbát kap az ember lánya, talán havi rendszerességgel jön Douglas magazin, amiben évente legalább 3-szor 10%-os kupon lesz. Megrendeltem. Igényléskor jár 10% árengedmény. Így csak 39,15 eurót fizettem a 43.50 helyett.

Ezt a sminket sikerült vele összehoznom. 








Értékelés: mindkét termék 4,9/5. Vagiys az árukat eltekintve 100%-ig meg vagyok elégedve velük.


És a kis ajik, amiket mindig bedobálnak a tatyóba :)
Ezek közül 2 luxuspróba: a Cartier La Panthere 6 ml eau de parfum valamint a Bvlgari Omnia Indian Garnet mini parfüm és egy kis tasak beauty oil.
Cartier - ha szagoltál már rosszat.............. akkor el tudod képzelni ez milyen.
Indian Garnet - ezt az illatot már ismertem, korábbi vásárláskor kaptam mintát, és imádom! Édes, virágos.
Escada Elixir - borzalmas.
Boss eau de toilette for women - isteni. Ez is édes, de nem annyira, mint pl. a Bvlgari. Édes, de könnyű illatnak mondanám.
És a jelenlegi Nr.1 nálam a Viktor&Rolf Bonbon alkotása. Ezt is ismertem korábbról. Akkor kaptam (kaptam? fenét. elvettem), amikor a Bvlgari mintát. Méghozzá elég funny formában. Egy papírzacsiban voltak gumicukorkák, amik egy papírmasnival voltak átkötve. Na és ez a masni volt beillatosítva. Mennyei. Nomen est omen, édes, cukorka illata van.






Azt kell mondjam, hogy nem tudom, hogy miért vannak olyan sokan annyira oda a M·A·C-től. Nem azt mondom, hogy nem gyárt jó termékeket, nagyon is jó termékeket gyárt (ebből a 2 termékből gyorsan leszűrtem a következtetést), de elég húzós áruk van. És azt is megmondom őszintén, hogy nem vagyok egy márka megszállottja sem (nem is ismerek túlságosan sokat). És nem is fújom kívülről az összetevőket. De ha összehasonlítom a tapasztalataim alapján a M·A·C-et, NYX-et, Urban Decayt, Sleek-et, hát izé.... Nem vettem észre különbséget se pigmentáltságban, se tartósságban. Azt hiszem itt ki kell emelnem a blogom leírását, hogy nem vagyok beauty blogger.
Viszont szívesen kipróbálnék Bobbie Brown, Dior és Chanel make-up termékeket, hogy ők mit tudhatnak.

... és nemcsak M·A·C miatt ;)




Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése