2014. január 20., hétfő

Haul

Már megint bementem a DM-be, pedig tudom, hogy nem szabad. Mindig van ott valami, ami kell. Most sem volt másképp. Kint van a Catrice új trend kiadása. Lash Flash névre hallgat. És imádom. Műszempilla mániás is lettem az idők során. Rúzsmániás eddig is voltam, most a pillák is hozzácsapódtak. :)


Hajtogatást segítő cucc :)


Nesszeszer: Catrice Lala Berlin LE
Műszempillák: Catrice Lash Flash LE
Eyeshadow: essence  sun club long beach, catrice before or after eight?
Alterra ajakápoló, cseresznyés
p2 volume affair lash wonder mascara 010 oh la la black affair
Essence 40 look at me! rúzs
Rival de Loop Young long lasting eyshadow 01 metallic champagne
Catrice lash falsh black lash glue (2 db)
Catrice kohl kajal 110 blue i know you?

Extravagant volume lashes
Delicate Extension lashes


Haul az elmúlt hónapból.

 H&M maszk farsangra
Alverde pirosító stick 10 helming
Catrice photo finish alapozó 020 rosy beige
p2 beaute rebel glowing face & body stick
I am karperec + 2 gyűrű
Catrice rúzs ultimate colour 110 pink me up!
Catrice rúzs rocking royals c02 of royal blood
spongyabob fogkefe Öcsinek
Essence Októverfest műszempilla
p2 beauty rebel műszempilla
H&M műszempilla



Kik képkeret [Öcsivel benne vagyunk a tv-ben :)]
 "Dream" fa dísz
p2 beauty rebel powder & sponge duo
p2 beauty rebel edgy graffiti eyeliner 020 so cool
Sebamed ajakápoló

 Kik teáskanna mécseses melegítővel

p2 beauty rebel go for it! fake lash helper


ÉS most dobpergést!
Múlt hét kedden esett az eső. Pont melóban voltam, amikor láttam, hogy elmegy előttünk egy csaj ilyen esernyővel. ÉS azt mondtam nekem ilyen kell. Hazaérvén gyorsan kerestem is ebayen. (Ebay az ember lányának legjobb barátja). Drágák az ilyen típusú ernyők, kerestem egy olyat, ami helybéli (vagyis Németországból való), másnap ért véget az aukció, harmadnap feladták, negyednap csönget a postás, hogy meghozta. Amin rohadtul meglepődtem, mert a leírásban 20-23-a között kellett megérkeznie. Még örültem is, hogy de jó, pont aznap kapom meg, amikor kell, de előbb ideért. :) Pénteken pont esett az eső. Fel kellett avatni. Imádtam, hogy megbámulnak! :)



Hát nem széééééép? :)
Ez a szülinapi ajándékom. Tőlem nekem. :)

Ti miket szereztetek be mostanában?


Ennyi voltam mára.


Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése