2014. január 15., szerda

Változás

Ezt még december másodika előtt írtam. Most január 15-e van:
December másodikán már mehetek melóba. Bár még nem gyógyult meg a lábam. Úgy mondta a doki, hogy próbáljam meg a melót, ha valami panaszom van, akkor menjek vissza hozzá. Nem vagyok benne biztos, hogy a főnököm meg a kollegák türelmesek lesznek velem. Karácsony előtt elég nagy szokott lenni a forgalom, nagy a hajtás. De én még nem tudok olyan gyorsan mozogni, fordulni, futni, leszaladni a pincébe, mint azelőtt. Mivel a kolleganő bulimiás, a főnökasszony meg csak nem fog saját maga szaladgálni, így már korábban kiadták nekem feladatba, hogy az én dolgom mindent feltölteni (italok, poharak, elviteles pohár, táska, papírzacsi, tejszín, tej). Viszont nagyon várom már, hogy megint dolgozhassak. És őszintén szólva ezt sosem hittem volna.

...
Azóta már tudom, hogy nem oda mentem vissza dolgozni, ahonnan eljöttem. Visszaraktak arra a helyre, ahonnan tavalyelőtt elpateroltak Markus miatt, ahol sokkal több a meló, mint a másik helyen.
Végigcsináltam a decembert, de kínkeserves. A lábam az első nap óta fáj. A lábfejem elülső részén levő törések már jó ideje nem fájtak, akkor sem, ha hozzáértem. Kb. 2 hete akkor is fájnak, ha a farmert felhúzom. Szóval vissza kéne mennem a dokihoz. De ha visszamegyek, és kiír (márpedig szerintem tuti ki fog), akkor 100%, hogy kidobnak. És megint ott vagyok, ahol a baleset idején, hogy beteg lábbal ki fog engem alkalmazni? Ami tuti, hogy a hajtós helyen március 4-én nem akarok dolgozni. Még egészséges lábbal sem! Soha. Akkor van farsangkedd, és őrület van ott.

Na szóval. Igazam lett. Nincs türelmük hozzám. Abszolúte. Sőt. Az ottani főnök nem örül, hogy ott vagyok, panaszkodnak rám, hogy lassú vagyok. De nem tudok többet. Most megint állandó zárós vagyok. Utálom. Ráadásul estére úgy elfárad a lábam, hogy alig bírok hazajönni. Másnap korábban kell kelnem, mert "gyúrnom" kell a lábam, hogy rá tudjak állni, és el tudjak menni melóba. Előfordult már többször, hogy ébredés után megint kellett a mankó, mert tényleg nem bírtam ráállni. A törés is fáj, de nem amiatt nem tudok ráállni. Hanem a lábam belső felén boka környékén fáj. Ínhüvelygyulladás? Nem volt még olyanom, de szerintem igen, mert ha "bejáratom" a lábam, és utána folyamatosan terhelem, vagyis járok, akkor nem olyan gáz, mint amikor a melóban a pult mögötti ácsorgásból el kell indulni. Na az kegyetlen rossz. Szóval holnap boldogítom majd a dokimat, hogy időpont nélkül állítok be hozzá. De őszintén szólva leszarom.
Addig is szép estét.




Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése