2014. április 8., kedd

How I Met Your Brother

Ez a Catrice trendkiadasa lesz. A facebook oldalukon azt irtak, hogy mar kaphato, en meg nem talalkoztam vele, viszont a honlapjukon nincs erröl az LE-röl semmi informacio. Öszinten szolva nem tudom hova tenni. Lehet en vagyok tul maradi. Nezzetek meg.



A ceg igy promozza:
HOW I MET YOUR BROTHER
Az elsö CATRICE Limited Edition ferfiak szamara. Az öltönyös pasik ihlettek, tökeletes üzleti külsöt vagy extravagans esti megjelenest kölcsönöz.

EYE BRO DESIGNER – Szemöldök formazo.
VOLUME MAN’S CARA – Szempillaspiral.
MAN TAN – önbarnito nappali krem.
MEN GLOW BRONZER– bronzosito.
LIP TRICK LIP BALM – ajakapolo. - Acsi, ajakapolo egy trendkiadasban? Mitöl olyan különleges? Szaz milliofele ajakapolo letezik mar.
A különc esti megjeleneshez:
#007 BLACKEY STINSON Nail Lacquer – fekete körömlakk
#008 SUITS YOU, SIR Top Coat – a neve magaert beszel. Fedölakk.
GUY LINER PEN – szemceruza.


Mit gondoltok?
Szerintem tökre felesleges. Ha valamelyik "pasi" ilyeneket hasznal, ugyis a "mi" termekeinkbol valaszt. Na jo, tuti örülnek majd a melegek, hogy ez a trendkiadas külön nekik keszült. Es mar meg is valaszoltam a kerdesemet. :)



Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

2 megjegyzés:

  1. megnéztem az FB oldalukat és április elsején rakták ki, szóval ez egy bolondok napi vicc volt :)

    VálaszTörlés
  2. Így már érthető miért nincs a honlapjukon semmi erről. Nagyon komolyan vették ezt a tréfálkozást, hogy még egy ilyen plakátot is megszerkesztettek. Észrevettem, hogy itt elég sokan csinálják.
    Szóval, ha valaki valamit április elején posztol, az hazugság. Ezt megjegyzem.

    VálaszTörlés