2014. április 28., hétfő

H&M mini haul

Nemreg jartam a H&M-ben. A regi kollekcio learazasban van, az uj akat meg pont akkor pakoltak. Bar a ott mindig pakolnak. Ritkan vasarolok beauty termeket H&M-ben. Lattam 2 testapolot, ami szobajöhetett. Az egyik mango illatu volt, a masik meg amit megvettem. :) Csillamos. :) Gondoltam nyarra beujitok egy ilyet. Az illata nem olyan meggyözö. Marokkoi jazmin. Kiprobaltam es hat nemcsak az illata nem meggyözö. A tenyerem szep csillamos lett, de a karom nem nagyon. 3szor kentem at, mire latszott valami rajta. Addigra a tenyerem csupa-csupa csillam volt. :)

A masik ez a gel eyeliner es eyeshadow duo. Ami marhara praktikus. Nem kell külön szemhejpudert es tust magaddal vinned. 2 szinben volt. Ez a fekete-ezüst es egy lilas. Azt meg sem neztem közelebbröl, hogy mi volt a lila mellett a masik szin.
A harmadik dolog a kendö volt, amin fotoztam a testapolot meg a tus-szemhejpuder duot. Bar azt meg ki kell talalnom, hogy hogyan hordhatom. :) Egy nagy negyzet. Ha összehajtogatom hosszukas alakban, akkor tul rövid, hogy összekössem. 3szögben meg nem hordanam. Lehet, hogy ez is nyari darab lesz, es csak siman vallon atvetve hordom. Ezt majd meg kitapasztalom. :)





A video azert, mert mar olyan regen enekeltek nekem a kollegak. :)









Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése