2011. szeptember 12., hétfő

2001. szeptember 11.

Próbáltam tegnap nem rá gondolni, hogy 10 évvel ezelőtt mi történt. Egész jól ment, pláne, hogy volt egy kis vendégség nálunk.
10 éve 17 éves voltam. Szerencsére csak másnap tudtam meg a dolgot. Azért szerencsére, mert élt kint egy jó barátom (akkor a szerelmem volt, de nem volt hosszú kapcsolat). Akkoriban nem volt még otthon számítógépem, csak suliban tudtam netezni. A reggeli hírekben hallottam, hogy mi történt. Teljesen padlón voltam. Nem kívánom senkinek azt az érzést. Hála istennek várt egy e-mail, hogy minden rendben van, és annak ellenére, hogy ő viszonylag messze volt a WTC-től, a por és a hamu elért oda, és beterítette szinte az egész várost.
Valahányszor eszembe jut, mindig görcsbe rándul a gyomrom, és átélem ugyanazt, amit akkor.

Tudjátok mit csináltatok aznap?


Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése