2011. szeptember 5., hétfő

Közvetítőirodák...

Mint olyan sok embernek, nekem is megfordult a fejemben, hogy kimenjek külföldre dolgozni, mert itthon siralmas a helyzet, és akkor még nagyon enyhén fogalmaztam.
Próbálkoztam Ausztriával, néztem hirdetéseket, süket fülek. Van kint ismerős, vagyis egy ex. Az éttermében dolgozhatnék, de azt kihagyom több okból, amit inkább nem részletezek. :)
Próbálkoztam közvetítőcéggel. Írtam egy ismerősnek, mert láttam, hogy korábban üzenőfalra kitett egy hirdetést. Kiderült ezé az ismerősömé a cég... És már majdnem 1 hónapja várok, hogy megírják, hogy van-e meló vagy nem. Én sokallom, bár nincs tapasztalatom közvetítőcégekkel. Csak ez. :)

Igazából jobban favorizálnám Ausztriát, azon belül Bécset. IMÁDOM Bécset!!! 1 kis történet: sétáltam a Mariahilfén egy nyári napon, de elég korán indultam itthonról, így reggel kellett még egy kardigán, de mire odaértem, már dögmeleg volt. Így levettem. A táskámra akasztottam, ami sikeresen észrevétlenül lecsúszott a táskámról, és az utcán landolt. Egy nő jött a nagy tömegben velem szemben, telefonon beszélt, és ő kiabált rám, hogy elhagytam a kardigánom. A mögöttem lévő férfi meg felvette, és odaadta. Ez Magyarországon max. egy kis faluban történhetne meg. A fővárosban semmiképp.

Hova érdemes menni dolgozni?


Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése