2011. szeptember 10., szombat

Funny videó

Én egész évben X-factor lázban égek. Nagyon szeretem ezeket a műsorokat. Az eleje azért jó, mert ott a sok önbizalommal megáldott, de kevésbé tehetséges embereket is meg lehet nézni. És  - uram bocsát - nevetni rajtuk. A válogatók után pedig maradnak a jó énekesek/előadók. Hajdú Péter nem tudja mi a kettő között a különbség... :))))))) Jajj, nagyon vicces volt a frizbi rész.
Szóval: Angliában előbb kezdték, mint nálunk, én meg még később írom a posztot... Na mindegy. Nekem nagy szívfájdalmam, hogy Simon nincs a zsűrik között, de hát tudjuk, hogy ő most az USA-ban csinálja ugyanezt.
És a lényeg. Rátaláltam erre a gyöngyszemre, aki tavaly is nagy sikert aratott. :))) El lehet képzelni. Tavaly is ott volt... :))))))))

Enjoy!
Kész vagyok Gary Barlow-tól a végén!
Hazavinném. :)) Vagy inkább elmennék hozzá haza. :))))))))))



Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése