2011. szeptember 20., kedd

Makeup of the day

Ez nap sem volt túl jó. Bejött ez a rohadt nagy szél meg az eső is, és húzott a fejem. Ez aztán dobott a szédülésemen.
A reggeli szürkületben megint fantasztikus képet tudtam csinálni.

Megjött az avon rendelésem. Sajnos kaptam új katalógust, szóval már megvan mit rendelek köv. hónapban. :))

Itt a smink:


Essence stay all day long lasting alapozó
Liziyu 12es paletta
Lora fekete szemceruza
Avon vino disco rúzs
Essence pure mineral powder
Maybellin New York The colossal volum express spirál


Next picture:
Szemüvegben. Ez az új szemcsim, ami senkinek nem tűnt fel, hogy új... A formája hasonló, de természetesen nem ugyanolyan. Sőt a réginek a szára vékony piros volt, ennek a szára pedig vastag fekete. Tényleg tök ugyanolyan. :))))



Ez az avon ajcsi. Tőlem magamnak. Végre. Már régóta akartam ilyet.




Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

2 megjegyzés:

  1. Én is ilyen sleeping maskban nyomom éjszakánként :D
    Tök jól áll a szemüveg :)

    VálaszTörlés
  2. Most már én is abban fogom. :)

    Komolyan tetszik? Te vagy az első, akinek "tetszem" szemüvegben, és nem az jut eszébe, hogy térdelek egy íróasztal alatt. :)))))))

    VálaszTörlés