2012. november 9., péntek

Aki bujt, aki nem.... Megyek! :)

Üdv kedves Olvaso!

Meggyonom bünömet: honapok ota nem neztem fel ide.
♥ Beauty and fashion- * Make Up *♥ kerdesere valaszolva, de igen folytatom a blogot. Vegre vettem lapotopot, most mar tudok irni.
Hu, annyi minden törtent, nem is tudom hol kezdjem.
Azt ugye tudjatok, hogy nyaron kezdtem el egy kavezoban fagyit arulni. Vege a nyarnak mar nem sok fagyi van, de meg van.... A sok fagyi helyett vannak pralinek meg kekszek. Hat egy menyorszag :)
Szoval a nemet nep az olyan hülye, hogy meg ilyen idöben is eszik fagyit. De nem beülve a kavezoban, hanem az utcan setalva. No, de.

Oktober 31-en lejart a probaidöm. Van szerzödeshosszabbbitasom. Ez kiraly. Ami nem kiraly, hogy van 2 faszkalap kollegam, akik furnak. Az egyikük kisfönök (Hassine), ami baj. Es a masik faszkalappal (Meti) haverok. Bar ez azert kerdeses szamomra. Merthogy törtent az 2 hete, hogy Meti el akarta cserelni a szabadnapomat, ami pentekre esett, es mindezt csütörtökön mondta meloban, tehat egy nappal korabban, de nem is közvetlenül nekem, hanem Hassine-nak. En meg persze nem csereltem, mert mar 9 napja dolgoztam megallas nelkül, es kell a pihi. Az idiota valami muzulman ünnepsegre kapott meghivast (ö is muzulman) es oda akart elmenni. Az üzletvezetö miatt bementem a szabadnapomon dolgozni. 4 orat. tehat fel szabad napom volt.... Szerencsere a következö szabad napom ra 3 napra volt. Van 12 nap szabim, van 94 pluszoram, amit kivehetek szabadnapnak. Kerdes, hogy mikor, mert 1 kollega szabin van 3 hetig. Utana en akartam menni szabira. Meg a plusszorakat kivenni. Decemberben nem lehet szabira menni, mert szamitanak a nagy karacsonyi hasztasra. Bar a haverom szerint (Markus) nem volt tavaly sem nagy hajtas.
Ja de nem fejeztem be a törtenetet. Meti cserelni akart velem, en meg mondtam neki, hogy nem. Aztan beragott. Epp adtam el egy pralines dobozt, ott alltam a kassza mellett, az meg megszolal, hogy "je, eladtal valamit?" Tolal gunyos hangon. En meg mondtam neki, hogy egy seggfej. Viszem a dobozt a vevönek, az meg jön utanam es momndja, hogy ö nem nemet, ö meg fog verni. Masnap meseltem ezt az esetet a haverjanak Hassine-nak, az meg ment es elmondta az üzletvezetönek (Antonio), aki miatt mentem melozni a szabadnapomon. Birom a kis olaszt, de figyelni kell vele. :) Fent vagyok az öltözönel, hallom jön. Pont a mosdoban voltam, meglatom a fejet, aggodo hangon kerdi tök halkan, hogy "Pupi, miert nem mondtad mi volt tegnap?" Egyböl levagttam, hogy Hassine-nak eljart a szaja. Öszinten szolva nem akartam szolni senkinek, mert tudom azert mondta Meti, hogy megver, mert beragott, hogy nem cserelek vele. Este ott volt a fönök Antonio elmondta neki, hogy mi törtent. Tul nagy feneket keritettek neki. A fönök epp pakolta a pralinekat a felesegenek, akkor beszeltünk, hogy mi volt. De igazabol ö beszelt. :) Azt mondta, hogy az a legeslegutolso dolog, ha valaki hozzamegy egy problemaval. En meg mondtam neki, hogy en nem is akartam elmondani senkinek. Olyan jokat röhögök magamban, amikor mondok neki valamit a legkevesebb nemet nyelvtani helyesseggel, es latom, hogy kattog az agya, hogy kitalalja mit akartam mondani. :))))))) Markus ugyanez, de ö legalabb kijavit. :) Masnap Meti kesöbb jött meloba, gyanitom akkor hivta be öt a fönök. Hassine es Meti haverok, ezert nem ertem, hogy Hassine miert köpte be.
Lenyeg a lenyeg, Meti elcsipte egy hibamat. Es egyböl ment Hassine-hoz.... Az kerdöre volt, ment egyböl Antoniohoz. Felhivatott, szomoru fejjel kerdezi, "Ani mit csinaltal?" (Zerojelben jegyzem meg, hogy gyülölöm, ha Aninak hivnak, es ezt minden egyes nap elmondom nekik, de nem fogjak fel) Elmeseltem Antonionak, hogy hogy volt az eset. Nem mondott semmit, visszaküldött dolgozni.
Most ott tartunk, hogy atküldtek egy masik filialba. Merthogy 3 van nekünk. Csereltem egy csajjal. Ott voltam mult heten penteken es szombaton. Hat kibaszott hajtas van ott. Aztan vasarnap, hetfö, kedd megint a regi helymen voltam. Kedden jött a fönök, kerdeztem töle mikor tudunk beszelni. Mert valaszt akartam kapni a kerdesre, hogy miert kellett atmennem. Antonio azt mondta azert, hogy megtanuljam a reggeli müszakot, es gyakoroljak a laden-ban. De nekem gyanus volt. Ezert rakerdeztem a fönöknel. Este  jött vissza, akkor mondta, hogy beszeljünk, en indultam volna fel, erre mondja, hogy itt. Mondom nem. Aztan mondja, hogy de menjünk at a fagyihoz. Es akkor mondta, hogy "Anita es Markus tul szoros". Nem azt mondta, hogy te es Markus. Nem. Anita es Markus. Ezt nem birom helyretenni. Meg azt sem, hogy mi a faszt akar ez jelenteni, hogy tul szoros. Markus jelenleg a legjobb haverom, aki velem van. Persze szoktunk beszelgetni meloban, de ki a f*sz nem? Hassine is mondta, hogy sokat dumalok Markusszal. A poen az, hogy amikor en Hassine-nal beszelek, akkor mindig ö a kezdemenyezö. Mert nekem nincs semmi mondanivalom egy ilyen pöcsfejnek. Volt hogy szoltam is neki, hogy hagyjon dolgozni, ne beszljen hozzam. Kis idöre le is lepett, de mindig visszajön. Ez mar mas kerdes.
Szoval eltemben elöször szerdan reggeli müszakos voltam az uj helyen. Hat ott reggel olyan pangas van....Borzaszto. Azt hittem mar legalabb 10 ora van delelött, aztan raneztem az orara, fel 8 volt. Szerdan elsö  reggeli müszakom vegen mondjak, hogy masnap (azaz tegnap) en kezdem egyedül a reggeli müszakot. Imadom a reggeli müszakot. Ok, koran kell kelni, de az nem gond. Azert jo, mert ott delutan 2-5 között van a hajtas, es te hazamesz fel 4kor. :) Szombaton, amikor ott voltam, kaptam egy rahedli bont sütikröl, de nem tudtam mar öket hova rakni, mert nem volt hely. A pincerek usztak a meloban, volt reklamacio egy vendegtöl, hogy mar 20 perce varnak kint a teraszon, es senki nem megy hozzajuk. Pont hallotta a fönökasszony (Manuela), a kis tüzrölpattant menyecske :) Hat helyretette a vendeget. :)
Itt jegyeznem meg,  hogy keresünk pincert, akit erdekel, az jöhet. A fizetes ugy van, hogy szazalekot kapnak abbol, amit aznap "termeltek".
Tegnap megkerdeztem Manuelat, hogy akkor mi lesz a sorsom. Es mondta, hogy meg nem beszelt Antonioval. De meselte Manuela, az elsö napom utan, hogy Antonival beszelt telefonon, es mondta, hogy a masik jobb. (Azaz en.) Erre mondja neki Manuela, hogy de a masik az enyem. :) Szoval lehet most fight-olni fognak ertem. A baj, hogy szerintem csak azert akarnak mindketten engem, mert a masik csaj, annyira szar. :) De nem lehet kirugni, mert azubi tanulo.
Abban a 3 napban, amikor megint a regi helymen voltam, akkor kerdeztem Antoniot, hogy elegedett-e a csajjal, es mondta, hogy ö velem elegedett. Na, ekkor fogalmazodott meg bennem a kerdes, hogy akkor miert kell nekem a masik helyen lennem, itt santit valami. Es ezutan beszeltem a fönökkel, es kiderült, hogy a legjobb haverom miatt. Rohadt csalodott voltam. Aznap szabad volt Markus, nem tudtam neki elmondani. Melo utan hivtam fel. Na mindegy.
Soval most itt tartunk, hogy nem tudom hol fogok dolgozni. Vagy fogok-e dolgozni. Vagy mi lesz.
Megvan a jegyem haza. Dec 23. ejszakai vonat. Ami azt jelenti, hogy 24-en fogok hazaerkezni. Vissza dec 25-en mar jönnöm kell, mert a hülye nemetek dolgoznak 26-an, igy en is.
Nov. 19-en ceges buli lesz. En amr rohadtul varom. Persze nem lehet kirugni a hamböl. :) Legalabbis en nem akarok, a fönökseg ne lasson ugy. :) De jo lesz, en mar nagyon varom. :)

Ennyit rolam.

Mas ujdonsag. Glossybox elöfizetö lettem. Az elsö csomagom:



A csomag tartalma: Alessandro pro white original lakk, 9,95 €
Beautybirdluxurious exfoliating soap bar, 9 €
Cowshed cow pat moisturing hand cream, 9,50 €
Maria Galland fluide hydratant confort niut and jour 35, 35 €
The body shop lip balm cranberry, 5 €

Volt benne meg ajandekkent egy arclemoso minta es egy glossybox körömreszelö.


Könnyes bucsut kell vennem, mert be kell mennem az irodaba kicsereltetni az ingjeimet. Es meg hajat is kene mosnom. Aaaaaaaaaaaa, de elment az idö.


Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése