2012. november 27., kedd

Glossy-k

Megvan mar a masodik glossybox is.
Az elsö glossy feliratozva.



  • A lakk egy egyszerü atlatszo lakk. Öszinten szolva nem lattam, hogy valtozott volna a körmöm szine. Azt igeri, hogy kifeheriti.
  • Ajakapolo. Tök fini. :) Nem hasznaltam sokszor, mert van meg carmex-em.
  • Szappan. Isteni jo illata van. Kicsit szaritja a böröm, de hat mi nem szaritja az en böröm.
  • Kezkrem. Gyorsan beszivodik, de sajnos a kezem ugy ki van szaradva, hogy kb. orankent kell ujrakennem. Es mar semmi nincs a kremböl. 
  • Arckrem. Nappali-ejszakai krem. Hat mit is mondjak rola. Nekem nem jött be. Ha arcmosas utan hasznalom nem eleg, ha csak sminklemoso kendövel "mosakszom", akkor meg tul sok, nem szivodik be.
  • A maszkot meg nem probaltam ki.
  • A reszelö oke.


Masodik glossy.



  • Ajakceruza. Tünci rozsaszin, nem az en szivem.
  • Szemceruza. Feher, ez kitart majd jo par evig, mert van egy, amit nagyon ritkan hasznalok.
  • Pirosito. A legjobbkor. Venni akartam, de "köszi glossybox" :)
  • Kezkrem. Vagyis hogy testapolo. Marha jo. Ez is gyorsan beszivodik, es baabapopsi puhasagu töle a böröm.
  • Arckrem. Megint. Kicsit sokallo. Nem irjak fel maguknak, hogy mit küldtek elözöleg? Ennyi arckremet 2 evig fogok hasznalni. Plane hogy az elsö glossy elött szereztem egy Loreal bb kremet, amihez volt egy ajandek lumi magique make-up bazis krem. Szoval arckremmel total el vagyok latva.
  • Ajandek illatminta. Bünrossz szaga van.
  • Kezmelegitö. Ismeritek az ilyet, ugye? A kis femet benne megpattintod, elkezd kristalyosodni, es melegedni. Ha megint hasznalni akarod, kifözöd es pattinthatsz megint. :)


Vettem meg valamit mostanaban. De nem csinaltam rola kepet. Catrice superfine eye liner pen. Tökkkkeletes. Ennyi penzert meg plane. Az utolsot hoztam el belöle. Megint lemaradtam egy trendkiadasrol. Bar öszinten szolva a mostani spartacus nem nyerte el a tetszesemet. Viszont a 2 honappal ezelötti hollywood-i bejött, es magameva tettem egy... Na mit? RUZST: :)))) Holly Rose wood. :) Azt imadom benne, hogy matt. Pont nekem terveztek.

Mostanaban a matt dolgok tetszenek, mind szemhejfestekben, mind ruzsokban. Öregszem?

Ma szabad vagyok, igy van idöm blogot irni. Mindjart jön egy rövidke bejegyzes a karacsonyi partynkrol, ami mult heten hetfön volt. Jezus, mar eltelt egy het. Több mint egy het.



Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

2 megjegyzés: