2012. november 12., hétfő

Munkahelyi problemak

Hassine.
Pentek, szombat szabad voltam. Tegnap meloztam, ma es holnap megint szabad. Jo kis beosztas, mi? :) 
A lenyeg: tegnap a meloban odajön hozzam Antonio, hogy igaz-e, hogy en egy vendegnek ingyen adtam fagyit. Merthogy Hassine azt allitja, hogy en mindig ingyen adok annak a nönek fagyit. Mondom igen, egyszer törtent, hogy adtam neki, de ugy, hogy azt mondta kesöbb hozza a penzt (persze nem hozta). Ja es mellesleg pont Hassine-t kerdeztem meg, hogy mi a fenet csinaljak a növel, adjak-e neki fagyit vagy ne.
En tegnap olyan sikideg voltam. Volt a kavezoban 2 magyar vendeg, az egyik elkezdi mondani, hogy latja, hogy milyen jo nekem itt kint. Na mondom ezt mi a faszbol latja, hat megkerdeztem, ugyan miböl gondolja ezt. Mert mindig mosolygok. Ja, hat mümosolyt barmikor felteszek az arcomra. 
Nem sikerült lenyugodnom mara, szoval beromboltam az irodaba. A fönök nem volt bent, de az irodista nö felhivta nekem, es mondta, hogy me'g ma szeretnek vele beszelni, ha lehet. 20 perc mulva ott volt mar a fönök. Elmeseltem neki, hogy mennyira kiakadtam, es hogy igen, adtam fagyit ingyen, de elötte megkerdeztem Hassine-t. 
Es pont ö az, aki azt hazudik az ügyben. Miert jo ez neki? Magat jaratja le. Nekem meg ez a pöcs miatt is (most mar) el kell mennem es a masik kavezoban dolgozni. 
Na igen, kerdeztem erröl is a fönököt, hogy akkor mi a helyzet. Antonio mondta vasarnap, hogy honap vegeig maradok a regi helyen, majd december-januar eleje az uj hely. Fönök azt mondta, hogy ha kell akkor elöbb is cserelhetünk. Mondtam neki nezzük meg hogyan birjuk egymast a heten Hassine-nal, ha nagyon nem, akkor megyek egyböl.A fönök egesz januarrol beszelt. De mondtam is neki, hogy picit rasszista lesz, amit mondok, de a 2 muzulmannal nem akarok együtt dolgozni. Azt mondta megvan a megoldas, de karacsony elött nem alkalmazzak. 
Arra viszont nem kaptam egyertelmü valaszt, hogy vegleg tt maradok vagy nem. Van egy olyan erzesem, hogy ha atmegyek a masik kavezoba, akkor mar nem jövök soha vissza. :(

Meglatjuk mi lesz. 
1 het mulva ceges buli. Mar rohadtul varom. :))))) Remelem jövö het kedden spätschichtem lesz. :)





Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése