2011. november 27., vasárnap

Bécsi haul

El is felejtettem megosztani veletek milyen tényleg kis apróságokat vettem kint.

Вот/Íme:

Maxima, durván nagy a mérete. A címlapszöveg meg magáért beszél: Liebe macht blind. És egy Cosmo.



Cosmo megint, mellette a hozzá járó Cosmo Beauty.
Coco Juice. Én nem ittam még azelőtt. Hát izé...
Lychee konzerv. Imádom bár nyersen jobb, mint konzervben.

10 darabos kenyércsomag. Mindenféle magos. Kolleganők meg összetapizták. Rohadtul utálom. Értem én, hogy egyenként csomagolt, nem lettek koszosak vagy ilyesmi, de basszus, én azt meg akarom enni. Ráadásul igazgatónő kivitte egy emberkének, hogy lefordítsa miből készültek. Ha megkérdez, megmondom neki... Volt, aki úgy "kért" kóstolót, hogy annyit mondott, majd törjek neki egy darabot, ha kibontom. Átestünk a ló másik oldalára. Túlságosan befogadtak, vagy nem tudom mi a helyes megfogalmazás.
B.pretty 3D szempillaspirál. Nekem az első szilikonos spirálom. Még szoknom kell, de nem rossz.
Középen kicsit vékonyabb, szélek felé vastagodik, de csak minimálisan.


Ezeket itthon is kapni. A hajápolót kényszerből vettem csak, mert nem vittem a sajátomat. :/






Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

2 megjegyzés:

  1. A kókusznak borzalmas az íze! :D De nagyon egészséges. Lehet kapni ízesített változatot is, úgy tűrhetőbb.

    VálaszTörlés
  2. Igen, elég sz@r volt. :))) Mifelénk semmilyet se kapni, én kisvárosban lakom. :))) Nekem minden szenzáció! XD

    VálaszTörlés