2011. november 20., vasárnap

Ez+az

Sziasztok!

Elég régen írtam, és a videók is elmaradtak. Mostanában annyira nehezen kelek reggelente és fáradt vagyok, de videót műszak után már nem érdemes csinálni, mert addigra lestrapálom.
Egy kolleganő (na nem azok, amelyikek állandóan leszólnak) megdicsérte,hogy milyen jó a sminkem. :) Én meg csak nevettem, mert csak összecsaptam a sminket, mert a (héten szokás szerint) késésben voltam. Fekete-fehér maszat volt aznap a sminkem. :))) De örülök, hogy tetszett neki. Persze közbeszólt a másik, amelyik állandóan kritizál... Azt mondta tehetnék már magamra egy kis színt. Ami azért fetrengősen vicces, mert ő az, aki azt mondta, hogy sok rajtam a festék. XDDD

Hajhoz visszatérva: csináltam egy videót, amiben elmondom, hogy nem leszek többé fekete, de másnap belenéztem a tükörbe és megint beleszerettem a fekete hajamba. Döntésképtelen vagyok. Egyrészt tudom és érzem, hogy a festés nem tesz jót a kis vékonyszálú hajamnak, másrészt (szerintem) marha jól áll. Igazi Hófehérke vagyok. :))))

Teszek fel képet az eredeti hajszínemmel és a feketével. Bár a feketét ismeritek már. :)))








No melyik a jobb?

Csak tudnám miért döntöm minden képen balra a fejem.

Más: Kézit látta valaki? Én lemaradtam róla. Nyertünk ez a lényeg! :))) 31-20. Macedónia ellen.


Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

2 megjegyzés: