2011. november 22., kedd

Sminkes kérdések - válaszaim

1. Mindig kisminkeled magad, amikor emberek közé mész?

Abszolúte.

2. Hogyan csöppentél bele a sminkelés világába?

Magam sem tudom. Gimis korom óta raktam valamit magamra, de nagyon nem érdekelt. Kb. fél éve, hogy nagyon beleéltem magam. :)


3. Szerinted mitől szép egy smink?

Jól áll a viselőjének, kiemeli az előnyeit.

4. Napközben milyen gyakran frissíted fel a sminkedet?

2-3, de ez csak a rúzsra vonatkozik. :)))

5. Követtél már el sminkes bakit? Ha igen, mit?

Naná. Minden nap. :) Pl. nem jön össze az az ív, amit a szememen kéne alkalmazni, hogy jól nézzen ki. :)))

6. A sminktermékek közül mik a gyengéid? (pirosítók, szájfények, szemhéjpúderek…stb.)

RÚZS.

7. Már általános iskolában illetve középiskolában is sminkeltél? Ha igen, ellenezték a szüleid?

Igen, gimiben kezdtem. Nem emlékszem, hogy szóltak volna bármit is. De csak szemceruza volt akkor meg spirál.

8. A családod/ismerőseid/kollégáid/barátaid szóvá teszik, ha szeretik vagy éppen utálják az aznapi sminked?

Persze, kolleganők, amit rohadtul utálok. Egyiknek ez a baja, másiknak az.

9. Reggelente mennyi idő alatt készíted el a teljes sminked?

10 perc kb. Néha 15. :)

10. Általában hirtelen felindulásból vagy hosszas nézelődés, kutatás és töprengés után vásárolsz sminktermékeket?

Így is, úgy is. Pl. most hirtelen felindulásból vettem meg a második Kate-emet, miután a sok eszemmel elhagytam az elsőt. :S

11. Volt már rossz tapasztalatod drogériás biztonsági őrökkel?

Nem.

12. Ha egy dolgot megváltoztathatnál az arcodon, mi lenne az?

A bőröm.

13. Ajándékoztál már el, vagy dobtál ki olyan sminkterméket, amiről azt hitted sosem lesz rá szükséged, végül mégis hiányzott és megbántad, hogy megszabadultál tőle?

Na igen. Kidobtam a műszempillámat, amit még 6 éve vettem Bécsben. Kidobtam, rá 2-3 hétre elkezdtem keresni, hogy nekem kell, amikor leesett, hogy kidobtam. És sehol nem találok olyat. :(

14. Annak érdekében, hogy sminkeket vásárolhass, le kell/kellett mondanod egy másik szenvedélyedről? (pl. cipők, könyvek, táskák)

Igen.

15. Előfordult már veled, hogy a munkából/suliból hazatérve belenéztél a tükörbe és elborzadtál a látványtól?

Igen, és puffogtam, hogy miért nem szóltak, hogy idiótán nézek ki.

16. Sminktetoválás – megfordult már a fejedben?

Meg-meg.

17. Elgondolkoztál már valaha azon, esetleg összeszámoltad valaha, hogy eddigi életed során összesen mennyi pénzt költöttél sminkcuccokra?

Ilyet nem szabad csinálni.

18. Vállalnád, hogy te készíted el a saját esküvői sminkedet a nagy napon?

Nem, egy druszámra bíznám. :)

19. Félsz a szempilla göndörítőtől?

Persze, félek bekap. XD

20. Ha egy őrült tudós azzal állna elő, hogy kifejleszt vagy továbbfejleszt bármit, amit szépségápolás témakörben kitalálsz, mit kérnél tőle?

Okos hajfestéket, ami nem károsítja a hajat. Vagy olyan hajfestési módszert ami, 5 percnél nem tart tovább és nem kell pepecselni a festékkel, nem csöpög, stb. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése