2011. november 3., csütörtök

Telefonom...

Üdv kedves olvasó!

Nemrég elkezdtem videózni a sminket, mert egyszerűbbnek tűnt nekem. Végül is az is volt. Csak nem számoltam azzal, hogy a telefonom, amivel a videókat csinálta, így meg fog engem tréfálni. Ugyanis a készített videókat önkényesen törölte. Én meg sokkot kaptam. Szépen megcsinálom a videókat, ez a szemét meg kitörli.

No, akkor leírom,a mi történt.
Egyik kolleganő (anyám korabeli) mindig mondta, hogy sötétre fessem a szemem, aminek eleget is tettem, de nem az ő kérése miatt. Sötétre (feketére, barnára) festem a szemem, de és találjátok ki mi a problémája? Hogy tussal nincs kifestve a szemem. Neki semmi se jó. Vettem múltkor egy tust, és sajnos meglátta. Őt mindig nagyon érdekli a sminkem meg a sminkes dolgok. És hát persze meg kellett néznie a tust. Lehet csak én vagyok ennyire kényes, de egy pillanat alatt 0ról 100on voltam, amikor láttam, hogy lecsavarja a tus tetejét, kihúzza az ecsetet, és elkezdi a festéket lehúzkodni az ecsetről a tubuson. Kicsapta a biztosítékot.

A lényeg: mostanában feketére festem a szemem, fekete-barna, fekete-arany, fekete-rózsaszín is volt már. Nagybátyám a fekete-aranyra azt mondta úgy nézek ki, mintha bemostak volna. Más generáció. :)

Még egy hír. Twitterezek ezerrel. :) A kis huligánokkal. :)))) Jajj, de öreg vagyok.



Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése