2011. november 30., szerda

Tesóm

Először sminkeltem mást. A tesóm volt az áldozat. Vagyis inkább én, mert ő világbajnok. :))) Lepipálja Flatley-t. :)))) 600at pislog másodpercenként, már akkor amikor még csak a szeme közelében volt a szemceruza. :)))
A spriálozás kész kabaré volt. :) A végén mondtam, hogy jó, akkor pislogjon most, én csak tartom a kefét. :))) Akkor bezzeg nem ment a pislogás. :))))

Ezt hoztuk össze:


Ebből kiderült, hogy nemcsak a saját magam sminkelésében kell fejlődnöm, hanem más sminkelésében is. :))))
Pedig azt hittem könnyebb lesz, mert így mindig tudtam használni a jó szemem.
Ja igen, annyira rossz a bal szemem, hogy még szemüveggel sem látom tisztán a szemészeten a tábla legnagyobb betűjét. A jobbal viszont szemüveg nélkül látom a legalsó vonalig. Vonal alatt az is felejtős. Nincs sok különbség a 2 szemem között. :)))))



Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése