2011. december 15., csütörtök

Kiakadás

Sziasztok! Hi guys!

Mérges vagyok. Felidegesített 2 kolleganő. Nem tetszett nekik a  sminkem.... Az egyikük azt mondta, úgy nézek ki, mint Fester Addams. Tudom, hogy ügyetlen vagyok, de a mai smink jól sikerült.
I'm angry. My 2 colleague pissed me off. They don't likes my makeup... One of them told me, i look like Fester Addams. I know i'm unhandy, but my today's makeup turned out well.

Egyetlen férfi kollegámat kértem meg, hogy fotózzon le, az ő képe sem lett a legjobb. Almát ettem. De nem szólt, hogy szarul néz ki a szám.
I asked my only male colleague  to take a picture about me, but his picture is not the best too. I ate a apple. But he don't told me, my lips looks shit.

Én

Christopher Lloyd alias Fester Addams

Vélemény? Opinion?


Csak 6 nap, csak 6 nap. Aztán munkanélküli leszek. Nem tudom sírjak vagy nevessek.
Just 6 days, just 6 days. Than i'll be unemployed. I don't know, should i cry or laugh.

5 megjegyzés:

  1. Mondtam már, hova küldjed a kolléganőidet!!
    Foglalkozzanak a reumájukkal. Hülye pi..ák.

    VálaszTörlés
  2. Jajj, de jót nevettem ezen! :)
    Egyébként meg tényleg. :))))

    VálaszTörlés
  3. túl picik a szemeid, és a fekete ceruza még jobban összenyomja szerintem.

    VálaszTörlés
  4. Fanni, nekem olyan befejezetlennek tűnik a smink, ha nincs kihúzva a szemem. Anno, amikor elkezdtem sminkelni, olvastam, hogy ha alul húzom ki pláne feketével, az optikailag kicsinyíti a szemet.
    Neki is jól áll, nem? http://m.blog.hu/ma/makeup/image/szemformak/tbdsmallthin.jpg
    De ma csak spirálozok alul és megmutatom. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik és szerintem se foglalkozz a kolléganőkkel. :)
    Egyébként próbáld ki egyszer hogy felül teljesen alul meg csak kb. félig húzod ki a szemed és a két vonalat kösd össze a szemed sarkánál, hidd el attól aztán tényleg nagy szemeid lesznek. :D (Tapasztalat).

    VálaszTörlés