2011. december 11., vasárnap

Tibi - Tomi => X Faktor

Tibi második dala egyszerűen... Áh, egyszerűen nem találok szavakat. Eszméletlen jó volt. Tényleg olyan, mintha az ő saját dala lenne.
Tomi. Amikor megtudta, hogy kivel párbajozik, láthattuk a fejrázásából, hogy tudta, nem ő fog továbbmenni. Én komolyan mondom nem értem, nem látom és nem hallom mi a fenét szeretnek Enikőben! Számomra ez kész rejtély. Amikor volt az idei válogatón, én nyugodtan hátradőltem, mert biztos voltam, hogy kiszórják, mert ugyanúgy ordít. Erre b.meg, itt van az élőben és miatta kell Tominak mennie.
Tominak a párbaj dala. Én mindig bőgök, ha meghallom. A másik ilyen dal Christina Aguilera Hurt. Olyan emlékeket ébreszt fel bennem, ami...

Szóval Tibi, rajtad a világ szeme. Megérdemelnéd, hogy te nyerj. A telszámom pedig... :) He-he. :))



Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése