2011. december 28., szerda

Kozmetikai táska

Helllloo!

Ma bementem a Rossmannba, a polcon láttam meg a kis édest. Bár őszintén szólva sokat gondolkoztam, mire betettem a kosárba. De bekerült. :) Utána találkoztam a barátnőmmel, mentünk shoppingolni, vagyis csak ő. :) Meglátta, és elkezdett utálkozni, mert ez volt az utolsó darab. :)))
Belül kétoldalt van benne 1-1 zseb, legalábbis azt hittem, hogy az, de nincs alja. még a felső részben van egy eldugott kis cipzáros rész. Na, oda nem tudom mit lehet rakni. Dugipénzt? :D

No, nézzétek. Feltéve, ha látjátok. :))))




Ma a sminkcuccokat akartam átnézni, hogy mi az, ami kell, és mit kell kidobni.
De ezt majd holnap csinálom meg. Sokat sétáltunk a hidegben, és iszonyatosan megfájdult a térdem. Sehogy sem jó. Se nyújtva, se behajlítva, se felpolcolva. Utálom, hogy rossz a térdem. Már 8 éve szenvedek vele. Úgy érzem most megint ideje orthopédiára menni.



Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése