2011. december 4., vasárnap

Viki blogján olvastam

A bejegyzést a (bolygó) hollandi életről. :) Megakadt a szemem azon, hogy Viki furcsálta, hogy a hollandok beszélnek meg tv-znek evés közben. Lehet tesóm holland, mert nem tud enni tv nélkül. :)))
Ez a mondás, hogy magyar ember nem beszél evés közben... :) Vicces. Én is így tanultam kiskoromban. Ennek ellenére, akikkel találkozok (család is), azok mind beszélnek evés közben. Én meg rohadtul utálok. És az is bosszant, ha engem akarnak beszéltetni evés közben. Mert egyrészt tiszteletlenség a másikkal szemben, ha teli szájjal beszélsz, másrészt nem is lehet akkor érteni mi a frászt akar mondani az ember, harmadrészt nem egy szép látvány. Én gyűlölök a munkahelyemen enni, mert jönnek és mindig mondanak valamit. És rohadtul felhúzom magam, hogy nem hagynak nyugodtan enni. Attól meg konkrétan kivagyok, (0-ról 1 mp alatt gyorsulok 100-ra), ha megkérdezi valamelyik, hogy "mi az ebéd?", "mit eszel?".

Na most jól kipuffogtam magam. :))))

Ma még jövök eggyel. :)


Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése