2011. december 30., péntek

Mai teendők

Hello!

Ma jönnek hozzánk karácsonyi látogatóba rokonok. Kicsit elkéstek, mi? :) Nem sűrűn találkozunk, pedig csak 40 km-re laknak.
Egyébként szörnyen utálok csak itthon ülni. Egy ideig tök jó, de én őszintén szólva már unom ezt az ünnepi itthonlétet. Pláne, hogy ez számomra nem csak az ünnepek idejére érvényes. :(  Viszont van remény! Az mindig van. :)
Szóval


  • Kicsit össze kell dobnom a szobát, mert még pár karácsonyi csomagoló található elvétve nálam :)
  • Aztán taebo
  • Anyu már csinálja a lángost
  • Izzítom a Keanu-tékát :D
  • Kaja
  • Tus - smink
  • Rokonlátogatók
  • Taebo
  • Aztán még egy kis Keanu :)
  • Ééééés jöhet az esti film. Filóztam rajta, hogy megnézem az elvarázsolt kastélyt, de nem kapott jó értékelést. Szóval marad a régi Stallone film. :)

Holnap nem megyek sehova. Nem szeretem az ilyen kötelező bulikat. Szilveszter van, bulizni kell. :/

Update:

  • Taebo1 
  • Tus  
  • Lángos 
  • Szoba összedobása 
És itt véget is ér a lista. :( Itt vannak tesómék, öcsi már megint rohan utánam. Mindig másra van rákattanva. Engem mostanában nem szívlel, mert én nem engedek meg neki annyit, mint az ő szülei vagy az én szüleim. 20 hónapos. Kisvakond meg Tom és Jerry fan. És akarnok.



Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése