2012. január 30., hétfő

Gyakorlás 2.

Tudom, tudom, azt mondtam nem lesz sminkes poszt, amíg nincs jó gépem.
Egy kis képecske a sminkről, amit most rittyentettem 1 barátnői randi alkalmára.
Becsszó egyforma a két szemem, csak a fény kicsit oldalról jött, így egyik oldalon megcsillan a napsugár (vagy a fene tudja miért), a másik oldal durván sötét. Csak fél órát b@szakodtam azzal, hogy egyforma legyen a két szemem, amúgy 10 perc alatt kész lettem volna vele... Mert ugye az egyik szemem +0,5ös a másik +4,0es. Ici-pici különbség van ám közte, nem sok...
A szemöldököm nevetséges lett. :) Ceruzával csináltam, pedig sminkanyu megmondta hogyan kéne.
Вот, это я:

Nem nézni a kupit a háttérben. :) Eléggé szétpakoltam az utazás miatt. Ja igen, apukám megkérdezte, nem gondoltam-e meg magam... :(



Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése