2012. január 20., péntek

Szerelem országom / My "love-country"

Argentina

A szerelem az nem úgy jött, hogy már voltam ott. Sajnos. Egyszer biztos szeretnék eljutni oda.
Szóval a szerelem története:
1994et írtunk, kemény 10 éves voltam. Mi volt abban az évben? Ki tudja? Foci vb USA-ban!!! Életem első vb-je volt. Nagyon-nagyon tetszett/tetszik az egyik focista, aki (már kitaláltátok) argentín. :)
Most ezt a könyvet olvasom, korábban néztem az országról videókat, és biztos, hogy még fogok is kutatni utána. :) Szóval hála az én szépfiú focistámnak "rábukkantam" erre az országra, ami nagyon tetszik.



Még nem végeztem a könyvvel így mutatok pár képet a focistámról. :) Azokból az időkből. :)

Akcióban

Ééééééééés... Góóóól!

Gólöröm

Láttátok szegény pancsert, hogy a lába alatt engedte be a labdát? :)
Jajj, de szemét vagy Anita. :)


Szerk: Mindenki ismeri a focistát, ugye?


Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése