2012. január 22., vasárnap

Szülinapi buli

Tegnap voltunk a tegnapelőtti szülinapomat megünnepelni a táncosokkal. Nagyon nem volt kedvem menni, mert előző nap nem volt túl jó, maradjunk ennyiben.
De végül beadtam a derekam. Kb. 3 éve voltam utoljára bulizni. Vagy több is van, fogalmam sincs. A lényeg, hogy elmentünk 8an. Nehezen jött meg a hangulatom, meg nem is voltam túl jól, de egy tequila segített. :)

Jól éreztem magam, bár hamar elmentünk, mert a sofőr menni akart. :( Bár akkor már kezdték a népet kifelé terelni úgy, hogy fos számokat adtak. Kezdődött a tankcsapda be vagyok rúgva című számmal. Ha rock buliba mentünk volna, akkor oké, de nem oda mentünk.
Sikerélményem is volt. 2 fickó megkörnyékezett. Az egyikük kicsit rámenősebb volt, ez bejött. :) Rendes, jól szituált, határozott, de nem paraszt és rámenős. :) A zsánerem. :)
Már várom, hogy feltegyék a party képeket. Addig nézzétek ezeket:


Eszti, Anita, én, András

Zoli, Fanni, Győző

András, Robi

Anita, Anita (én) he-he, András

Eszti profilból, Anita, én Anita, András


Eszti, Anita, én, András 1/3a

Mit tippeltek, hány éves Fanni? :)

Szerk: a sminkemet nem tudtam lefotózni az esti fények miatt. :(
És ez a buli egyben a búcsúbulim is volt. Csak annyit tudok mondani: Ámen!



Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

5 megjegyzés:

  1. Én csak annyit mondok, hogy szeretnék ilyen búcsúbulit és kissé irigy vagyok, mert határozottan azzal a szándékkal is mentem, hogy végre bepasizok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd nyáron elmegyünk valahova, beach-re vagy nemtom, és bepasizunk mind a ketten. :D

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes! :D És a tequila engem is felpörgetett. Kissé talán jobban is a kelleténél... :D

      Törlés
    2. Jól van, akkor majd ha eljön az idő egyeztetünk. :)

      Törlés