2012. január 23., hétfő

Rossmann Essence akció - nálunk miért nem?

Sziasztok!

Betértem a rossmannba, hogy hátha már nálunk is kint vannak az Essence akciós termékei. Kint volt 3 fajta spirál mindegyikből 1 darab, 1 féle mono szemhéjpúder, abból 4 darab, meg volt kint francia manikűrhöz lakkok 3 darab mindegyikből. Amin nagyon kiakadtam az az, hogy a zselés tusok is akciósak elvileg, de minálunk nem. A zöld is meg a lila is ott csücsül a fekete mellett, ami nem akciós. A többi akciós termék nálunk alapból nem kapható. A winter edition kézkrémeket is csak most tették ki. Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy miért.
A trend kiadások is 1-2 hónap csúszással érkeznek meg hozzánk! Feltéve, ha ide is eljut valami... Most nagyon töröm a fejem, hogy a vampire's love előtt nálunk milyen trend volt, de olyan régen volt, hogy nem is emlékszem rá. Eszembe jutott. A rock you volt. Közte semmi. Az előtt is csak a holographics volt. És az új dolgokból sincs minden. A mágneses körömlakkok érdekeltek volna. De elfelejthetem. Szerintem már sehol sem kapható. Vagy igen?
Értem én, hogy ez egy kisváros, de akkor nem kell 600 darabot rendelni belőlük, hanem kevesebbet, de legyen az összes trendből. Nekem vannak vagy igényeim? Végigzongoráztam, milyen trendek voltak eddig essence-nél, és alig volt olyan, amiből nem vettem volna valamit. :(
Nagyon remélem, hogy holnap tudnak valamit intézni, és zökkenőmentes lesz, ami lesz. (Bocs, hogy rébuszokban beszélek.) És eljutok egy olyan helyre, ahol nem lesz gond, hogy lesz-e a polcokon minden essence trendkiadás és újdonság.
Szorítsatok!


Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése