2012. január 11., szerda

Nyereményem vs. magyar posta

Sziasztok!

Kb. 2 hete kaptam mailt, hogy nyertem a Maximával egy Douglas csomagot. Ma hozta a postás, amikor megláttam, már láttam, hogy valami nem oké, mert úgy néz ki, mintha egy focimeccset lejátszottak volna vele.



Tök egyszerűen fel tudtam nyitni. Látszik, hogy a papírra volt ráragasztva a ragadós rész, de én már a műanyagról szedtem le.

És itt látszik, hogy mennyire szellősen vannak a csomagban a dolgok. Így felmerült bennem a gyanú, hogy nem csak megnézték, mi van benne. A masnit én is csak lehúztam róla, nem kötöttem ki.

Őket kaptam:

Könnyen meglehet, hogy ennyi volt a csomagban, de az 100%, hogy kinyitották.


A minap osztotta meg tapasztalatát egy ismert rádiós, tv-s személy. Babaruhát rendeltek több helyről, és várták, hogy megérkezzen, de nem érkezett meg. Bementek, hogy érdeklődjenek miújság van, mert a feladóktól azt az infót kapták, hogy feladták már régen a csomagokat. És kiderült, hogy ott gyűjtötték a csomagokat egy dobozban a postán! Megkérdezték, hogy ugyan miért tették ezt. A válasz nem egyszerű: azt hitték jön majd még hozzá. Eszem megáll. Aztán otthon látták, hogy kisollóval precízen felvágták a csomagot, majd visszaragasztották és tűztek hozzá egy cetlit, amit szoktak, hogy bocs, megsérült a csomag. De szerencsére nem hiányzott belőle semmi.
Sír a posta, hogy a mai internetes világban nincs munkájuk... Ha nem lennének ilyenek, akkor valszeg több bizalommal fordulnának hozzájuk az emberek. Mert biztos nem én vagyok az egyetlen, aki még most is szeret postán levelet, képeslapot, vagy ne adj isten csomagot kapni. De lehet csak én vagyok régi vágású.

Féltem a Maybellines csomagom, ami még jönni fog a közeljövőben.



Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

5 megjegyzés:

  1. Írj e-mailt a postának azaz nem a ti postátoknak hanem a központba. Utána fognak nézni és válaszolnak is. Nekem volt olyan, hogy szintén kibontották és kipróbálták a parfümöt és visszarakták máshogy. Ott pattant el az agyam és írtam egy jó hosszú panaszlevelet. Azóta minden megérkezik és eddig épségben. Nálunk rendszeresen eltűntek a csomagok érdekes módon csak azok ami az itteni postán keresztül mennek.

    VálaszTörlés
  2. Én is kaptam már így csomagot,de ami vicces volt, hogy annyi eszük sem volt h visszaragasszák..kibontva kaptam meg...úgyh nem nagyon szeretem postán küldözgetni meg megkapni a csomagokat..

    VálaszTörlés
  3. Köszi a hozzászólást. És bocsánat, hogy csak most írok, lefoglaltak a háziasszonyi teendőim, na meg a lemosó tesztelés. :) Az átment a vizsgán, a posta nem. Sajnos egyre több embertől hallom, hogy nem érkezik meg a csomagja, vagy hiányosan.
    Egyébként sajnálom, hogy olyan szarul keresek a postai dolgozók, hogy ehhez "kell" folyamodniuk.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én is nyertem, de még nem kaptam meg:( folyton ez történik! Érdekes, mert ha én adok fel valakinek csomagot/levelet az megérkezik pontos időben, de volt rá eset, hogy ajánlott levelet küldtek nekem ami elvileg 1 nap és nekem 3 nap múlva érkezett meg! Folyamatosan csúszik 1-2 napot a csomagjaim és nagyon bosszantó! A postásnak nem akarok szólni, mert így is örülök, hogym ég eddig semmi sem volt felbontva! Nagyon utálom a magyar postát!

    VálaszTörlés
  5. Nina, nekem 10-én adták fel, és 11-én érkezett meg. Nekem egyedül a gyorsaságukkal nem volt bajom. Ajánlottam küldték, nem elsőbbségivel. Remélem a tiéd épségben megérkezik.

    VálaszTörlés