2012. január 6., péntek

Sminktanácsadás

Sziasztok!

Tegnap "vettem át" a nyereményem egyik felét, a sminktanácsadást. A nyereményt nekik köszönhetem: Makeup Blog. Nem indult zökkenőmentesen a tegnapi napom. Azt hittem sikerült megcsinálni a kabátomat, de nem. :( A vonatom is késett, szóval pont kettőre estem be. Elég zilált voltam, mert iszonyat fújt a szél és rohantam.
Odaértem, felmentünk. Egy nagyon ijesztő kis átjárón kellett átmenni. Üvegfolyosó, alul plexi. És mozog. Minden lépésnél mozog, és négyen négy különböző ritmusban léptünk. :))
Ezután találkoztunk Oscarral. Majdnem olyan volt, mint amilyennek képzeltem. A különbség az, hogy nyíltabb, mint gondoltam. Természetesen rágugliztam. :) És olvastam, hogy táncolt. Így nem volt kérdés milyen lehet ő. :) Viszont, amit olvastam, az csak részben volt igaz, és kijavította. Ahogy ő fogalmazott: dobálta a lábait a színházban. :)))
Őszintén szólva még extázisban vagyok, szóval nem tudom elmondani, hogy szó szerint miről beszéltünk. :))))
És jöjjenek a képek:












Annabella a másik nyertes before képe :)

Annabella after képe :)




Szuperül éreztem magam, nagy élmény volt!
A "legjobbat" nem is mondtam. :) Oscar 21 évesnek gondolt engem. :))) Hi-hi. :)




Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

1 megjegyzés:

  1. örülök, hogy jól érezted magad, nekem is annyira jó élmény volt :)

    VálaszTörlés