2012. január 27., péntek

Megint posta

Nem értem mi van a postával. Tegnap jött két tértivevényes levelem. Becsenget a postás, nem bírt magával, míg felvettem egy pulcsit, de már ordított be. Amit nem értek, azt hiszi hangosabban kiabál, mint a csengő szól??? Ha meg nem működik a csengő, akkor tuti lenne kint egy kis cetli, amíg meg nem csinálják, hogy "te barom, ne csengess, nem halljuk". Természetesen nem ezekkel a szavakkal. Tegnapelőtt is hozott nekem aláírós levelet (nagyon népszerű vagyok a hivataloknál...), ma megint kaptam kettőt. Nem sikerült megjegyezni, hogy én vagyok az Anita. Mondom oké, hát elfelejtette.
Kb. 1 órával ezután mentem el otthonról. Amikor anyu hazaért tesómmal, akkor látták, hogy van egy értesítő a ládában. Vagy elfelejtette odaadni, vagy ki se hozta. Szerintem utóbbi. Mert volt egy kis papíros a borítékra ragasztva. Kézbesítési előjegyzés. Rajta van a nevem, címem, a tegnapi dátum, a postás aláírása, de érdekes módon a kiállítás oka üresen van hagyva... Amikor átvettem, megkérdeztem, hogy miért nem hozták ki. De nem kaptam rá választ. Elbújnak az üvegfal mögé és tetteti, hogy nem hallotta. Én meg (sajnos) nem kezdtem el ott kiabálni, hogy meghallja.
A levélküldeményeknél van egy kilós limit, mint az utalványoknál összeglimit, ami felett nem hozhatják ki a cuccot? Akkor miért nem mondta azt, hogy "figyu, jött még valamid, de nem tudtam kihozni, mert már nehéz lett volna a táskám". Tökéletesen megértem, de ezt a sunnyogást rohadtul nem. Szerintem, ha rám néznek az emberek, akkor nem az jön le, hogy milyen szigorú, vaskalapos vagyok. Velem lehet alkudni, csak tisztességesen.
Vagy inkább örülnöm kéne, hogy ezt a csomagomat nem bontották ki...






Jó szelet és eseménymentes szolgálatot!

2 megjegyzés:

  1. Hát igen ma már örülni kell ha nem bontják ki pedig a posta egy vagyon. Volt olyan, hogy ugyanazt a csomagot ( két csomag volt és tartalom illetve a boríték is egyezett) egyik helyen drágábban tudtam feladni. Vagy volt amikor az ajánlott csomagom letették a ház elé és itt hagyták. Hozzáteszem elég forgalmas helyen lakok és végül is így a járdára rakták le:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézusom! Még jó hogy nem vitte el más a csomagod! Túl sok mindent megengednek maguknak... Az meg, hogy ugyanazt a súlyú csomagot 2 különböző helyen 2 különböző összegért adtad fel, az megint rohadt gáz.
      Engem már totál kiakasztottak.

      Törlés