2012. február 8., szerda

A 3-4. nap

Sziasztok!

Nem irtam meg reggel, mert az elödöm ma ment haza, es volt egy kis sürges-forgas. Meg siras-rivas. De az nem annyira. Öszinten szolva nem nagyon emlekszem a tegnapi napra. Lehet bedzsinäztak. :D Valszeg azert nem emlekszem, mert semmi erdekes nem törtent. Egy ätlagos nap. Takaritas, sütes-fözes, gyerekeket nezni, hogy mit csinalnak. 1 dolog biztos, hogy kell beszereznem egy körömerösitöt, mert a körmeim nagyon kivannak. Nem szoktam en ennyit vizben nyulkalni.

Ma kinyaltam a konyhat, szo szerint. Elödöm nem fektetett nagy hangsulyt a tisztasagra. 8 oran keresztül a konyhaban voltam. 2szer ettem, egyszer teaztunk anyukaval, szoval nem megallas nelküli 8 ora volt, de azert megis sok. Räadäsul a szekrenyekböl ki sem pakoltam. Holnap meg többet kell takaritani, mert jön haza apuka es akkor ragyognia kell a haznak. Valszeg azert, hogy lassa mire adja ki a penzt. Tegnap csatater volt a nappali. Itt volt a kicsinek 2 baratnöje. Hat behaltam, amikor meglattam az egyiket. Annyira de annyira cuki! Majd megkerem anyukat, hogy tegye fel a kepet face-re, mert annyira cuki!
Faradt avgyok. Legszivesebben most elterülnek az agyon, es aludnek. Ja igen. El is felejtettem. Az agy, na az sem egyszerü, nemcsak a porszivo. Ha csak eppen a fenekem van rajta, akkor sem er le a labam, olyan magasan van.

Most epp scannelek. Szoval kb. 10 perc es egy nagyon vicces possztal jövök meg ma. :) Vagy holnap. :)



Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése