2012. február 12., vasárnap

Tegnapi farsang

Nekem tök fura volt, hogy itt a felnöttek is ünneplik a farsangot. Söt. Ez inkabb a nagyok ünnepe, mint a kicsike'. (Aposztrofot teszek oda, ahol nem egyertemü, hogy meg vagy me'g, vagy kerek vagy kere'k, vagy ke'rek. :) Szep magyar nyelv.)
Kisse kesve erkeztünk, mert anyuka sokat baszakodott a ruhajaval. Ördögnek öltözött. Hangoztatta mennyire nincs kedve elmennie. De csak elmentünk. En jol ereztem magam, pedig a müsorbol joforman semmit nem ertettem.
Kölnböl jöttek emberek, hogy "megmutassak" nekünk bayernböl valoknak, hogy hogyan kell bulizni. 2 pasi beszelt, a 2 orszagresz elterö dialaketusara ment ki a jatek. Az egyik kölniül (ha-ha) beszelt, a masik forditotta bayern-re. Na ebböl nem sokat ertettem. Aztan jöttek a tancolos reszek, az mar jobb volt. :) Anyuka mondta, hogy azert nem akar menni, mert csak öregek lesznek. Hat nem csak öregek voltak. Csak kapkodtam a fejem. :))) Azt a pasit, aki kölni dialektusban beszelt, na hat azt hazahoztam volna. :) Ö a közep korosztalyhoz tartozott. Aki ismer, tudja, amit tudnia kell. :)))) He-he. :)
Csinalatam par kepet, de persze jo szarok lettek.Ejszakai modban keleltt fotoznom,h ogy latszodjon valami a sötetben. Ez lett belöle.
A bacsi magyar, tök cuki akcentussal beszel mar. :)
Aztan jött a herceg meg a hercegnö. Ezek nemtom mit vagy kit akartak jelenteni. Ök tancoltak. Durva volt, a prinz jobban tancolt, mint a prinzessin. :))) Elöször becsi keringöztek, utana jöttek a kek ruhas csajok, ök valami modern jazz-balettos szarsagot nyomtak, de annyira zenen kivül voltak. Huhh. Szar volt nezni. Aztan visszajött atöltözve a prinz es a prinzessin, ezuttal egy kis bachataval, aztan egy szar mix eredmenyekepp rockyval zartak. Utana megint  a kek ruhas csajok jöttek, ök is atöltöztek. Azert nincs roluk kepem, mert addigra lemerült a telcsim. Szoval ezeke a csajok elkezdtem megint valami modern bromsagot nyomni es megint annyira zenen kivül voltak... Raadasul az egyiknek be volt kötve a terde, nem ertem miert eröltette a tancot. Na mindegy. Lehet azert, mert ö volt az egyik legjobb.

A tanckar es prinz es prinzessin
Mindenek ellenere jol ereztem magam. :)
Ami gaz volt, hogy anyuka engem "martott be", amikor elköszönt az ismerös hazaspartol, hogy miattam megyünk haza olyan koran, mert nem ertem a müsort. Ezt csak az autoban mondta el. Na most mit gondolhatnak rolam...


Fenykepezöt me'g nem vettem, de lehet holnap elmegyek es veszek. Ugyanis 1 het utan megkaptam a fizumat. Nem ertem miert. Aki erti, az szoljon. Külföldön elöre fizetnek????? Atveres aldozata vagyok?


Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése