2012. február 19., vasárnap

Magyar farsangi buli

Sokaig voltam agyban szombaton, mert pentek este, szerintem nem tett jot a gyomromnak az alma, banan, narancs kombo este. Es meg rosszul is voltam. Szombaton nagy nehezen kikaszalodtam az agybol, felöltöztem, szepen kisminkeltem magam. Es elindultam setalni. Tök szepen sütött a nap, olvadt a ho.Minden szep volt. Aha. Csak eppen azt nem tudtam merre kell menni. Kitettem a labam a hazbol es egyböl "eltevedtem". Aztan eszembe jutott, hogy a mi utcanknak parhuzamos az  angy utca, szoval valami meröleges utcan kene kimennem. Ez meg is törtent, igy mar tudtam hol vagyok.
Elsetaltam a mekibe kajalni. Ki-be-ba sokat kellett setalni. Azt hittem közelebb van. Na igen, kocsival kb. 5 perc volt. Gyalog nem. Visszaertem 4 utan valamivel, na mondom akkor megkezdem a keszülödest a bulira, 6kor kell indulnom. Akartam egy kis arcradirt, tus, testapolo, ilyenek, amik kellenek egy bulihoz. Hat a gyerekek keresztbe tettek. Megint itt volt egy vendeg gyerek. Mar a f@szom kivan vele, hogy itt mindig van valaki, es arra is kell pluszban figyelni. Ki akartak menni, azt mondtak a kutyakat kivinni. De nem. Luisa mar megint felmaszott arra a buzi fara, es a masik gyerek is menni akart utana. Luisara nem tudtam hatni, mily meglepö. De a masik hallgat a felnöttek szavara, es utana mar ö mondta Luisanak, hogy jöjjön le, mert leeshet es eltörhet barmije. Na akkor lejött, de meg rohangasztak, es mar 5 ora is lett. Löttek a tus+testapolasnak meg az arcpakolasnak, mert közben rajöttem, hogy nem hoztam el az arcradiromat... Szoval kapkodtam össze-vissza, amikor is ketten is kerestek skype-on. Hat mondom ez nem igaz. Pont, amikor rohanok. Szoval a delutani sminkemet javitottam fel. Marha jol neztem ki.
Mar nagyon vartam, hogy kimehessek, mert heti het nap ebben a csaladban kimondhatatlanul sok. Szoval elindultam idöben, nem kestem le a buszt. Eleg erdekes utvonalat dobott nekem ki az utvonalterevzö, de en az 1 atszallasosat valasztottam. Az 1 oras ut volt. Kocsival negyed ora lett volna. No mindegy, hat odaertem. Meg alig voltak emberek. Most mar tudom nem kell idöben erkezni, mert a kajat ujratöltik. Es annyit szedsz amennyit nem szegyellsz. Hat en ketszer ettem. :)))
Szallingoztak az emberek. A helyes fiuk es facer fiuk halmaza sajnos csak kis reszben keresztezte egymast. Na mar megint csapongok. Szoval odaertem, az egyik szervezö latta, hogy egyedül vagyok, es odajött hozzam, es mondtam, hogy en a masik szervezövel leveleztem. Bemutatott neki, es mondta, hogy majd kesöbb jönnek többen meg a facer fiuk is :), es majd bemutat a fotosnak. Aztan bemutatott annak, akivel leveleztem, ö meg leültett egy asztalhoz, csupa 40-50es nök köze. De tök jo fejek voltak. Kettövel csereltem szamot. Bar meg nemt udom, hogy mit tudnank közösen csinalni. :) De egyikük felajanlotta, hogy ha jön haza, es anyuek küldeni akarnak nekem valami kis dolgot, akkor elhozza, mert kiderült, hogy tölünk nem messze lakik. Es kiderült, hogy tanarkepzöre jart, mint en. Nemet szakra jelentkezett, mint en. Orosz szakon fejezte be, mint en. :) Jot nevettünk ezen.
Pont ott leskelödtem a zenepult elött, amikor is meglatott a nö. Megfogta a kezem es belehuzott egy kepbe. Szo szerint, mert epp ketten fotozkodtak, engem meg belerantott oda mellejük. Aztan mondta, hogy a srac facer, aki melle odaallitott, es akkor mutatott be a fotosnak is. Aztan csinalt egy kepet csak velem es a sraccal. Miutan elkeszült a foto, latta a ketelyt a szememben, es megmutatta. :) Kurva jol neztünk ki egymas mellett. Ezt meg kell mondani. Bar lehet ez csak a kicsi kepen nezett ki jol, nagyban meg nem lattam. Varom mar nagyon, hogy küldje a srac a kepet. A fotos is helyes volt, csak van egy olyan gyanum, hogy ö nem a lanyokat szereti. A foto utan a fotopartnerem mondta, hogy meg tancolunk egyet. Hat nem kellett noszogatni. :) Jol elvoltunk. :)
De a buli sajnos verekedessel ert veget. A sracok kint mar verekedtek, aztan bejöttek es en mar csak azt lattam, hogy ijeszgetik egymast, az egyiknek a fel feje tiszta ver, a masikon a polo volt elszaggatva. A verzö ember felkapott egy sörös korsot, a masik meg eyg szeket. De szerencsere el tudtak venni tölük. Amin meglepödtem, hogy a szervezök közül egy se ment oda. Mondjuk nem a nöt vartam, hogy leszereli a fiukat... A pincerek intezkedtek. Es ki is hivtak a zsarukat. Na en akkor jöttem el. Meg a srac is (akivel fotozkodtam es "tancoltam") egy masik lannyal...
De en marha nem neztem meg, hogy hogyan jarnak a buszok. Teljes mertekben meg voltam rola gyözödve, hogy ugy, mint otthon, vagyis olyan fel 5 magassagaban mar tuti jarnak. Lattam is az S-bahn-t, hogy jar, mondom nem lesz gond. Fel 4 volt. Kimentem a megallohoz, megneztem a menetrendet. Van tipp mikor jött az elsö busz?  Azt hittem rosszul latok. Nem irtam le egy taxi tarsasagnak sem a telefonszamat, taxit nem tudtam hivni, a csaladot meg nem szivesen zargattam volna fel fe'l 4kor, hogy jöjjön ertem valaki. Valszeg nem dijjaztak volna. Szoval elkezdtem setalni, de rohadtul nem tudtam 1 pont utan, hogy merre kell menni, mert kanyargott a busz. A gyönyörü platformos csizmam sarka tönkrement. A fejemet verdestem a megallo plexijebe, amikor meglattam. Komolyan.
Na, szabad a gazda: 4 es fel orat voltam kint a hidegben. Tudom, hogy hülye vagyok. Amikor hazajöttem csutkara feltekertem a fütest, bebujtam a jo kis dunnyha takaroba. Ez 8kor volt. Me'g aludt mindenki. De nem sokkal utana hallottam, hogy felkelt a Luisa. Felebredtem 10kor, 11kor. Meg akkor is tök hideg volt a combom. F@sz kivan, hogy nem birnak csendben maradni. De szerencsere vissza tudtam aludni. 1kor keltem. Most megint csendes a haz, mert Luisa elment uszodaba az apjaval meg egy masik kislannyal.
Ennyi törtent. En meg aludni akarok egesz nap. Anyuka ma megint be van vackolodva a kanapera takaro ala, onnan pötyög. Vajon megint beteg???

Ez egy regi foto, a tegnapi kepeket majd felteszem, ha megvannak. Es ha erdemesnek latom öket felpakolni. :)
A szervezök




Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése