2012. február 25., szombat

Faschingsdienstag

Ezen a heten kedden volt itt a farsang-kedd. Anyuka mondta el kell oda mennem, mert ezt latni kell. A nagylany odaadta a berletet, igy nem kellett 10 eurot fizetni utazasra. Marha draga a tömegközlekedes az en szereny fizetesemnek. (Tegnap elöbanyasztak nekem a bringat, azzal fogok jarni. Jo lesz biciklivel buliba menni, mi? :) )
S-Bahnnal (HEV, de nagyresz föld alatt megy, mint a metro. Ki erti ezt?) mentem a Marienplatzra. Kb. fel orat bolyongtam, mire rajöttem hol kell felmenni az utcara. 2 szintes a földalatti közlekedes, mint pl. pesten a Deakon (ha jol emlekszem).
De en ezt nem tudtam. Kerestem azt a rohadt feliratot, hogy "Ausgang", de csak nem volt sehol. A zsaruk szerintem hülyenek neztek. Aztan ugy voltam vele, hogy megyek a tömeg utan. Azok is kovalyogtak, mert pont akkor keleltt ott epitkezni/felujitani. Aztan elmentünk egy liftig. Egy marha kicsi liftig, de vagy 15en bezsufoltak magukat oda. Nekem halalfelelmem volt. Sikeresen kiszalltam a liftböl. Azt sem tudtam hova fogok megerkezni. :) Aztan lattam,h ogy ismerös a hely, Olgaval ott voltunk. Meg jo hogy elemntünk oda együtt.
Azt hittem egyebkent, hogy nem fogom birni ezt a nagy tömeget, de nem lettem rosszul. Tök erdekes volt. A legtöbb embre jelmezben. Volt 2 pasi, akik fejenkent 1-1 egyszarvunak öltöztek be. :))) Vicces volt, de tök szep is egyben. 2 ter közötti reszen vegig arusok, meg kajaldak. Meg volt edj is, elötte összeverbuvalodott a nep es elkezdtek a fiatalok streetdance-elni. Poen volt, hogy 2 csoport is volt, de nem ismertek egymast. Az egyik csoport szerintem nem is nemet volt. Legalabbis a sracok nagyon barnabörüek voltak. :) Es szepek. :)
A naposzemüveges fickora gondolok. :)

Nem tul jo  afelvetel, de nem kell ezen meglepödni. A kepek is szarok, amiket csinal a telom, akkor a video milyen lenne.
A masik vekonyka gyerek a robotot marha jol csinalta, csak azt pont nem tudtam levideozni. Olyanokat "rantott" magan, hogy a haja is bemozdult. :)


Ezt a videot meg meg a szinpad elött csinaltam, de ott ment  adance, es löködtek, szoval kb. 10 masodperces. Csak hogy mennyien voltak. Ja, es akkor meg kevesen voltak. :)

Talaltam egy videot a tube-on.


Erdekes elmeny. Mint a rioi karneval, csak itt rohadt hideg van. :))

Ma is el akartam menni bringazni, de ez a rohadt esö esik. Pedig kene vennem sportcipöt, mert azt kivettem a böröndböl mikor jöttem ide. Dönteni keleltt, sminkcuccok vagy sportcipö. A cipö maradt otthon.




Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

1 megjegyzés: