2012. február 11., szombat

Erdekessegek a tegnapi napbol

No. Felkeltem, csütörtök este jött meg apuka, igy penteken reggel taliztam vele, amikor lementem a konyhaba. Ugy tünik apuka nem nagyon örül neki, hogy en itt vagyok. Nagyon nem is nezett a szemembe eddig. Na mindegy. Szoval lementem, ö meg felpattant, es elment. Egyebkent ö mindig rohan. Allandoan sietve megy. Hazajöttek a gyerekek, vagyis csak az egyik, mert a masik betegseget szinlelt es nem ment suliba penteken, csütörtökön meg elöbb eljött, mert beteg... Es nem mentek el orvoshoz. Majd erröl meg kerdezösködök, hogy hogyan megy itt az iskola. Azt mar tudom, eddig nem tudtam, hogy az osztalyozas forditva van. Az egyes a legjobb.
Anyuka reggel elment apuka meg a pinceben dolgozik. Delutan apuka elment fogorvoshoz, de gyanitom nem ott volt... Mert anyukat felhivtam delutan, mert atjött egy kislany, es anyukaja kerdezte, hogy maradhat-e vacsorara. Aztan amikor hivtam anyukat, megkerdezte hol van apuka. Egyebkent nagyon sajnalom azt a kislanyt, aki itt volt, mert ök szerenyebb körülmenyek között elnek, mint azok, akiknel en vagyok. Ezert szerette volna a vendegkislany anyukaja, hogy a gyerek itt egyen. Itt mindig full tele van a hütö. De persze megertem az itthoni anyukat is. Mert egyebkent ök csak a mi szemünkben "gazdagok". Itt ez atlagnak szamit. iPhone-ja van mindenkinek, a kiscsajnak iPad-je van. 7 eves ugye.
Most megint itt van a tegnapi kislany. Olyan kis edes. Az en gyerekemen kivül az összes cuki. :) De tenyleg. Ez a gyerek nagyon hisztis es akarnok. Es persze ezert mindig megkapja, amit akar. Na, en tegnap elvettem töle a gyümölcsteat, mert ette. Elöször kertem, hogy ne egye. Visszarakta, de megint elövette. Megfogtam a dobozt, de nem engedte el, hät miert is engedte volna. Ugy kellett kitepni a kezeböl, hogy ne egye a teat. Mondtam neki, ha kesöbb faj a hasa, akkor az az ö hibaja. Aztan abbahagyta. Egyebkent felmaszik a konyhabutorra, mint egy kis majom. A hütöajton meg logni szokott. Strapabiro hütö. De szar ekezet nelkül irni.
ami rohadt gaz volt tegnap este. Neztük a nemet enekes tehetsegkutatot. Ott volt az en edesem is a mentorok között! Jajj, istem, ilyenkor annyira örülök, hogy itt vagyok. Akar az utcan is összefuthatok vele. Na jo, azt azert nem. :D De mar csak keves kilometer valaszt el töle. Szoval neztük a tv-t, anyukat felhivtak, hogy menjen el a baratnökkel meginni egy pohar bort. Es kert penzt a ferjetöl. Az meg nem akart neki adni. Annyira kinos volt nekem! Na en ezert nem akarok "kitartott" feleseg lenni. Mastol függeni, mindenre penzt kerni. De szerintem van penze a nönek, mert most csinaltaott maganak lenyomatot  afogarol, amibe este kell a trutyit nyomni, hogy feher legyen a foga. Szoval, ha erre van penze... akkor masra is. Na mindegy.

Ma este meg megyünk es megismerkedhetek az ismerösükkel, akinek a ferje magyar. Kivancsi vagyok a bacsira. 70 ev körül lehet. Allitolag a felesege tip-top, a bacsi meg a rabszolgaja. :) Egyebkent csak azert hivtak meg, mert magyar vagyok.

Ennyi volt mara. Vagy megsem? :)



Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

2 megjegyzés:

  1. Majd mesélj, hogy mi volt a magyar családnál. Amúgy szerintem apuka simán csak kicsit stresszes a meló miatt, nem veled van baja.

    Puszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Külön bejegyzes lesz. Kar hogy nincs fenykepezögepem. Csinaltam volna marha sok kepet meg videot. Nagyon jo volt!

      Törlés