2012. február 13., hétfő

Gyerekfarsang

Anyuka ma annyira beteg volt, hogy nem tudott elmenni a lanya farsangjara, igy nekem kellett. 2re kellett volna ertem jönnie egyik anyukanak, de kesett, es meg a hazig se volt kepes eljönni, nekem kellett a kocsihoz futnom, mert a hülyeje a keresztezödesben allt meg kicsit raallva a jardara. De akkoris. Egy keresztezödesben???
Nehezen odaertünk, mar ott voltak a gyerekek, kezdes elött ugy negyed oraval sikerült odaerni. Szoval mar nem kellett disziteni. Lehet anyuka is erre hajtott. :)

Szoval elkezdödött a farsang. Tancoltak a balettiskolasok. Sajnos egy öreg tanaruk van, igy elegge erdekes koreografiat sikerült összerittyenteni a JLo, Pitbull paros dalara. :) Egy ki es egy lany követte el. Az egyik ciganykereknel a fiunak olyan "jo" helyen sikerült megfognia a lanyat... Na de, gyerekek, meg nem tudjak, amit mi. :)
Tök cukik voltak a gyerekek. Most az "enyem" is az volt. :) Odajött hozzam es atölelt. :) Aztan ment es ugrabugralt tovabb. :) Aztan megint odajött, hogy ö sütit akar enni. Megfogta a kezem, es kimentünk megneztük mi a palya. Kerdezem milyen sütit akar, mert en nem lattam, hogy mit esznek a gyerekek. Körbe mentünk ott, de aztan mondta megsem kell. Aztan kimentem, vettem neki fankot, erre jön, hogy szomjas. Vettünk inni, csak vizet kert. Ebböl a szempontbol jolnevelt. Nem iszik cukrozott szarsagokat. Aztan odaadtam neki a fankot, nagyon edin mosolygott, es befalta. :) Tudtam en, hogy kell az a fank. :) Aztan mondtam a kicsinek, hogy ha megitta megyünk haza, szomoru volt a kiscsaj. Azt hittem lesz jelmezverseny, de nem volt. Azert jöttünk elöbb, mert aki hozott haza minket annak jönnie kellett. Pedig 6ig kellett volna maradnom, mert fel 6tol 6ig szolt a müszakom az ajtofelügyeletnel. Na mindegy, a kiscsaj nem hitte el nekem, hogy hazamegyünk, es odament a soförhöz megkerdezni. :)
Beszeltem ott a hangositoval. Leszolitott. :) Megkerdezte, hogy hol vettem a fülbevalom. :) Szerintetek is az erdekelte, ugye? :) Nehezen ertettem meg elsöre, amit mondott, mert egyreszt mar üvöltött a zene, masreszt, nemtudta, hogy velem lassan kell beszelni. :) Aztan mondtam neki mi a szitu. Kicsit beszeltünk, mondta volt a Balatonon meg Pesten, es nagyon szereti a magyar kajat. Aztan jokat nevettünk a kicsiken. :)
Aztan jött oda az az anyuka, aki hazahozott minket, hogy akkor indulas. Es eljöttünk.
Ennyi volt. Erdekes itt a farsang. :)



Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése